اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم فومن و شفت:

وحدت عامل اصلی سازندگی است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم فومن و شفت در نهمین دوره انتخابات مجلس گفت: با به پایان رسیدن انتخابات مجلس نهم، کاندیداها با یکدیگر وحدت و همبستگی داشته باشند که عامل سازندگی و آبادانی است.

وحدت عامل اصلی سازندگی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از فومن ناصر عاشوری در اجتماع مردم این شهرستان با بیان اینکه پیروز واقعی حماسه انتخابات ملت ایران است اظهار داشت: کاندیداهایی که در انتخابات منتخب شده‌اند، نمی‌توانند خود را پیروز واقعی این عرصه بدانند بلکه ملت ایران پیروز واقعی است و تمام کاندیداها چه آنهایی که منتخب مردم شد‌ه‌اند و یا آنهایی که نتوانسته‌اند حائز رأی کافی شوند باید از ملت ایران به دلیل حضور گسترده تشکر و قدردانی و تحسین کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران به حکومت، جمهوری اسلامی و جامعه مدنی رأی داده است و هر رأی مردم رأی به سربلندی نظام اسلامی و جامعه دموکراسی ایران است.

کاندیدای منتخب مردم فومن و شفت در مجلس نهم با تصریح بر اینکه یک نماینده منتخب باید تلاش کند که پس از 4 سال کارنامه درخشانی داشته باشد افزود: یک نماینده مردم در صورتی می‌تواند خود را پیروز واقعی بداند که ابتدا بر هوای نفس خود غلبه کند و مغرور نشود و نیز پس از چهار سال به عنوان خدمتگزار مردم کارنامه‌ای درخشان و روشن به آنان ارائه دهد.

وی اذعان داشت: هر کاندیدایی به میزانی رأی مردم را داشته است که به خاطر آن از تمام مردم تشکر کند.

عاشوری با بیان اینکه پس از عبور از فضای انتخابات کاندیداها با هم اخوت و همبستگی داشته باشند یادآور شد: با به پایان رسیدن انتخابات، کاندیداها ملاحظه یکدیگر را داشته باشند و اگر می‌خواهند در شهر آنان کمبودها و مشکلات برطرف شود و به توسعه برسند با یکدیگر وحدت و همبستگی داشته باشند که در سایه وحدت می‌توان شهر خود را به توسعه و سازندگی و آبادانی رساند.

وی تصریح کرد: در فضای انتخابات عده‌ای به لجبازی و رجز خواندن برای هم حرکت کردند اما در شرایط کنونی که تمام امور انتخابات به ثبات رسیده است جامعه احتیاج به آرامش دارد که برای رسیدن به این موضوع مهم باید از شایعه‌پراکنی، جوسازی و شب‌نامه‌نویسی برای مخدوش کردن چهره یکدیگر بپرهیزند و بستر را برای فراهم کردن انگیزه و رغبت کار، سازندگی و توسعه فراهم کنند.

کاندیدای منتخب مردم فومن و شفت در مجلس نهم با اشاره به اینکه یک نماینده به تنهایی و بدون همدلی مردم و حمایت مسئولان نمی‌تواند به اهداف خود برسد یادآور شد: اقدام‌ها و برنامه‌های راهبردی بسیاری برای شهر تعریف کرده‌ایم و برای تحقق آن نیازمند همدلی مردم و مسئولان هستیم که بدون تردید در تسریع و مطلوب بودن اقدام‌ها تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول