اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی:

قطار سازندگی قم با سرعت در حال حرکت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رشد عمران و آبادانی این استان را فزاینده توصیف کرد.

قطار سازندگی قم با سرعت در حال حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در دیدار جمعی از مردم قم با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در پیروی از نظرات رهبر معظم انقلاب عنایت خاصی به قم دارد، بیان داشت: قطار سازندگی قم با سرعت فزاینده‌ای حکت بسیار مطلوبی داشته است و به شهادت مسافران و کارشناسانی که به قم می‌آیند سرعت و کیفیت آبادانی و عمران قم تحول چشمگیری داشته است.

وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر با همت نمایندگان مجلس و مسئولان استان اعتبارات قابل توجهی برای عمران و آبادانی قم اختصاص یافته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در بخش دیگری از سخنان خود نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم و حساس دانست و افزود: بعد از فتنه سال 88 دشمن آرزو دارد که مردم از انتخابات سال 90 رویگردان باشند.

حجت‌الاسلام بنایی با تاکید بر اینکه رسانه‌های خارجی و تحلیل‌گران دنیا حضور مردم در انتخابات را زیر ذره بین قرار داده‌اند، گفت: اگر خدایی نکرده حضور مردم عزیز ایران در انتخابات چشمگیر نباشد، دشمن با وقاحت ادعا خواهد کرد که این حضور سرد نتیجه تحریم‌های اقتصادی و ایجاد رعب و جنگ رسانه‌ای آنان است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مردم منطقه ایستادگی و شجاعت را از ملت شریف ایران آموخته‌اند، گفت: ملت ما باید با حضور سرنوشت ساز خود در روز 12 اسفندماه باعث پشت‌گرمی انقلابیون جهان و ناکامی و تزلزل دشمنان نظام باشند.

وی هوشیاری و بصیرت مردم از انتخاب دکتر لاریجانی به عنوان نماینده قم در مجلس هشتم را قابل تقدیر دانست و افزود: مراجع عظام تقلید با دوراندیشی خود و شهروندان باهوش با انتخاب لاریجانی سبب شدند که ایشان با مدیریت و توانمندی بالای خود وجه ایران اسلامی را در منطقه بیشتر از همیشه به منصه ظهور برساند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از افراد شاخص پیگیر دغدغه‌های رهبری درباره مشکلات قم است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوعاتی مانند آب شرب، توریسم اسلامی، وضعیت عمومی و فرش قم حساسیت‌های خاصی داشتند که این خواسته‌ها با تمام قوا در ستاد مورد نظر در حال پیگیری است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول