اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد

کاشت 4 هزار نهال مرکبات در اندیمشک

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک از کاشت 4 هزار اصله نهال مرکبات در سطح شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این نهال‌ها بین مردم توزیع شده است.

کاشت 4 هزار نهال مرکبات در اندیمشک

سید هدایت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: به مناسبت روز درختکاری در سطح شهرستان اندیمشک بیش از 4 هزار اصله نهال مرکبات توزیع  و توسط مردم در فضاهای در نظر گرفته شده عمومی و یا اختصاصی غرص شده است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این نهال‌ها خاطرنشان کرد: این نهال‌ها توسط اداره منابع طبیعی شهرستان به صورت رایگان توزیع شده است.

موسی تأکید کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان اندیمشک بیش از 10 هزار اصله نهال از انواع مثمر و غیر مثمر توزیع شده است.

مدیرجهاد کشاورزی اندیمشک افزود: این نهال‌ها به صورت رایگان بین باغداران بخش مرکزی و الوار گرمسیری توزیع شده است و بخشی از این نهال‌ها نیز بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به انواع این درختان اظهار داشت: نهال‌های مزبور شامل 4 هزار اصله نهال مرکبات،2 هزار و 500 نهال هلو، دو هزار نهال انار گلدانی، یک‌هزار و 500 انار ریشه و غیره هستند.

وی افزود: توزیع نهال‌های مثمر همچنان ادامه دارد و این امر در راستای افزایش و ارتقاء فضای سبز و همچنین تولید محصولات کشاورزی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول