اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دزفول:

آبخیزداری و توسعه باغات یکی از نیازهای روز است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: توسعه باغات در سطح استان و طرح‌های آبخیزداری از نیازهای روز به شمار می‌رود.

آبخیزداری و توسعه باغات یکی از نیازهای روز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا مهران‌زاده عصر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته آبخیزداری و منابع طبیعی در شهرستان دزفول برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی توجه به محیط زیست و آبخیزداری از نیازهای روز به شمار می‌آید و باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: توجه ویژه به بخش آبخیزداری و توسعه باغات می‌تواند در راستای بهبود شرایط زندگی و فضای پیرامون تاثیر بگذارد و در این باره در برابر آینده مسئول هستیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: 4 هزار هکتار باغات در دزفول وجود داشت که طی دو سال اخیر در بخش‌های مختلف به ویژه بخش شهیون یکهزار هکتار به وسعت آن‌ها افزوده شده که قابل تقدیر است.

مهران‌زاده خاطر نشان کرد: توجه به بخش توسعه باغات در سال‌های گذشته در دستور کار شهرستان دزفول بوده است و به این دلیل در این باره تلاش ویژه‌ای شده است.

وی با گرامی داشت هفته منابع طبیعی تصریح کرد: این هفته یادآور نعمت‌های خدادادی است و باید تلاش کنیم استفاده مفیدی از این منابع خدادای داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول افزود: توسعه باغات در راستای افزایش شغل و استفاده مفید از اراضی موجود در سطح شهرستان دزفول را در پی دارد.

مهران زاده با اشاره به فعالیت‌های جهاد کشاورزی و اداره منابع طبیعی در شهرستان دزفول گفت: کارهای زیادی در زمینه‌های آبخیزداری ،کشت‌های ترویجی و درختکاری در منطقه شهیون و سردشت انجام گرفته که این فعالیت‌ها باید بیش از پیش توسعه یابد.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول افزود: ادارات مختلف شهرستان به ویژه شهرداری دزفول همکاری‌های بسیار زیادی در خصوص ستاد نهضت سبز و توسعه فضای سبز در سطح این شهرستان انجام داده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول