اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسابقات قهرمانی کاشف استعدادهای ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی کشور در رشته‌های ورزشی مختلف موجب بروز استعدادها و کشف آنها می‌شود.

مسابقات قهرمانی کاشف استعدادهای ورزش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به عدم حضور رئیس فدراسیون در مجمع عمومی هیئت تیراندازی استان زنجان اظهار داشت: ای کاش برای احترام به اعضای مجمع خود رئیس یا یکی از نواب رئیس در این مجمع حاضر می‌شد.

وی با یادآوری کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی تصریح کرد: کسب مدال در این رشته در آینده‌ای نزدیک دور از دسترس نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تحولات به وجود آمده در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش تیراندازی کشور اضافه کرد: با توجه به وجود فرصت برای افزایش سهمیه المپیک تعداد کسانی که در رشته تیراندازی سهمیه کسب می‌کنند به پنج نفر برسد.

وی با بیان اینکه ایران بعد از سال‌ها موفق به کسب نایب قهرمانی تیراندازی در آسیا شده است، ادامه داد: این مقام در حضور کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی به دست آمده است.

رحمانی بر مستعد بودن جوانان ایران تاکید کرد و گفت: با فراهم کردن امکانات جوانان توان کسب افتخارات ملی را در رشته تیراندازی دارند.

وی تاکید کرد: با افزایش امکانات تیراندازی شانس جوانان ایرانی برای کسب مدال در این رشته ورزشی بسیار افزایش می‌یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تیراندازی را ورزش ملی مذهبی خواند و افزود: این ورزش نباید به دلایلی مانند نداشتن استعداد حذف شود.

وی با اشاره به اینکه تیراندازی از رشته‌های ورزشی پر مدال محسوب می‌شود، گفت: این رشته ورزشی 56 مدال دارد، که با سرمایه‌گذاری در آن می‌توان در رنکینگ المپیک‌های جهانی و آسیایی پیشرفت قابل توجهی کرد.

رحمانی با گله از فدراسیون‌هایی که اقدام به حذف مسابقات قهرمانی کشور خود می‌کنند، اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی به صورت لیگ انجام ورزش را برای کسانی که پول ندارند، مشکل می‌کند.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی کشور موجب بروز استعدادها در رشته‌های ورزشی می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول