اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

ورزش مهم‌ترین عامل کاهش معضلات اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: ورزش مهم‌ترین عامل در کاهش معضلات اجتماعی است.

ورزش مهم‌ترین عامل کاهش معضلات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در نشست شورای ورزش این شهرستان بیان داشت: رویکردها و برنامه‌های بزرگی را در پیشرفت امر ورزش این شهرستان در دستور کار داریم.

وی افزود: در ماه‌های پایانی سال 1390 و ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ ورزشی بودیم که این بهره‌برداری‌ها می‌تواند در گسترش فضای ورزش شهرستان و سرانه ورزشی بسیار مفید و موثر باشد.

رئیس شورای ورزش و تربیت بدنی آمل با اعلام اینکه مهم‌ترین عامل در کاهش معضلات اجتماعی ورزش است، گفت: همه مسئولان و دستگاه‌ها باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت در آمل با بیان اینکه باید با هزینه برای زیرساخت‌های ورزشی از اشغال بودن تخت‌های بیمارستانی بکاهیم، اظهار داشت: اگر در ورزش اعتباری صرف شود نباید آن را به دید هزینه بنگریم زیرا هرچه در این رابطه اعتبار در نظر گرفته شود، سرمایه است.

اکبرزاده اضافه کرد: ورزش باید به عنوان یک اصل برای جوانان و نوجوانان ما نهادینه شود زیرا این امر ابراز بسیار مناسبی در مقابل تمام بداخلاقی‌ها است و یکی از لوازم بازدارنده تلقی می‌شود.

وی با تاکید اینکه ورزش در عصر امروز خود شیوه‌ای برای پاسخ دادن به تهدیدات دشمنان در قالب جنگ نرم است، گفت: جوان ورزشکار منش پهلوانی را با تاسی از اهل بیت و معصومین سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

اکبرزاده با اعلام اینکه باید از اماکن ورزشی‌مان به درستی مراقبت و نگهداری کنیم، بیان داشت: در راستای توسعه امر ورزش نیز باید هر سال تلاشی مضاعف داشته باشیم و برای این کار نقشه مطلوبی را تدوین و طراحی کنیم.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه قبل انقلاب تنها دو مکان ورزشی در این شهرستان داشتیم ولی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی انقلاب عظیمی در ورزش شهرستان ایجاد شد، گفت: همه با هم باید در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش جامعه تلاش داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول