اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش خبر داد

نمایش 45 فیلم آموزشی و تربیتی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش گفت: 45 فیلم آموزشی و تربیتی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان فارس نمایش داده می‌شود.

نمایش 45 فیلم آموزشی و تربیتی در فارس

علیرضا سلطانی‌فر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره مروری بر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای برگزاری جشنواره 12هزار فراخوان برای هنرمندان و فیلم‌سازان داخلی و خارجی ارسال کردیم و فیلم‌سازان 43 کشور جهان در این جشنواره، فیلم ارائه کردند.

مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش گفت: یک‌هزار و 416 فیلم به جشنواره ارسال شده و 18 داور 294 فیلم انتخاب شده را در 16 استان کشور به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: از این میان یک‌هزار و 145 فیلم ایرانی و 371 فیلم خارجی برگزیده شد و در اختیار هیئت انتخاب و داوران قرار گرفت.

سلطانی‌فر در ادامه خاطرنشان کرد: 234 فیلم آموزشی و تربیتی ایرانی و 60 فیلم خارجی به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافت.

وی اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از هشتم تا 15 آبان ماه امسال در تهران برگزار و پس از آن در 16 استان کشور این جشنواره اجرایی شد تا دانش‌آموزان سراسر کشور از آن بهره‌مند شوند.

سلطانی‌فرد بیان داشت: این جشنواره از 13 تا 18 اسفند ماه جاری در 24 ناحیه و منطقه فارس در 50 سالن برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: 45 فیلم آموزشی و تربیتی در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان فارس نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با مشارکت 30 وزارتخانه، نهاد و سازمان برگزار شده است اضافه کرد: در این جشنواره 26 فیلم از دانش‌آموزان ایرانی حضور دارد ضمن اینکه هم‌اکنون 300 فیلم علمی آموزشی و تربیتی در سایت رشد به آدرس www.roshd. irقابل مشاهده است.

مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای برگزاری این جشنواره در کشور 20 کمیته کاری با 150نفر و با بیش از 150هزار ساعت تلاش کردند.

وی در پایان اضافه کرد: همزمان با چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد، نهمین جشنواره دانش‌آموزان فیلم‌ساز و جشنواره ششم معلمان فیلم‌ساز نیز برگزار شد.

به گزارش فارس، جشنواره مروری بر چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد به مدت یک هفته در فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول