اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش نمایشگاهی

2 کانون فرهنگی مساجد سبزوار به جشنواره تلاش راه یافت

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار از راه‌یابی دو کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان به بخش نمایشگاهی جشنواره تلاش خبر داد.

2 کانون فرهنگی مساجد سبزوار به جشنواره تلاش راه یافت

مجید عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: جشنواره تلاش به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد که از بین 82 کانون فرهنگی و هنری مساجد سبزوار 14 کانون فرهنگی هنری مساجد با عناوین کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س)، اندیشه، مرحوم شیخ علی مقیسه، شهدای هویزه، شهدای مهر، نرجس‌خاتون(س)، یحیی بن زید، طوبی، شهید باکری، دارالعلم، والقلم، مائده القرآن، ظهور و مدینه العلم با ارسال طرح، دستاورد و تولید در این جشنواره شرکت کردند که در استان 23 کانون فرهنگی و هنری به بخش نمایشگاهی راه یافت که از این 23 کانون دو کانون شهید باکری و والقلم از شهرستان سبزوار با ارسال دستاورد و تولید در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی افزود: آثاری شامل رکعت‌نما، پخش فیلم تیار، نرم‌افزار آموزش تکاپ، کتاب یک سبو سپاس، طراحی سایت و عملکرد کانون به صورت نمایشگاه عکس و پخش پاورپوینت از کانون فرهنگی و هنری والقلم و تولید نرم‌افزار موبایل، نرم‌افزارهای کاربردی، طراحی وب‌سایت و تولید فیلم انیمیشن از کانون فرهنگی و هنری شهید باکری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه جشنواره تلاش از تاریخ 18 اسفندماه هم‌زمان با همایش مدیران کانون‌ها در مشهد مقدس افتتاح و در مورخ 25 اسفندماه اختتامیه این نمایشگاه است.

اختتامیه این نمایشگاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و در آن مراسم به آثار برگزیده جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول