اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد اسلامی نیشابور خبر داد

توزیع 3 هزار کتاب در مساجد نیشابور

خبرگزاری فارس: سرپرست ارشاد اسلامی نیشابور گفت: 3 هزار جلد کتاب میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور توزیع شد.

توزیع 3 هزار کتاب در مساجد نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، سیداحمد قلندری اظهار کرد: با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه و تقویت بیش از پیش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ارائه کتاب‌های تازه منتشره در حوزه نشر که توسط ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری می‌شود، در شهرستان نیشابور توزیع شد.

سرپرست ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این 3 هزار جلد کتاب با موضوعات کلیات، فلسفه، روان‌شناسی، دین، علوم ‌اجتماعی، علوم خالص، علوم عملی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کمک درسی توزیع شد تا بخشی از نیاز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برآورده شود.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با ارائه سهمیه بیشتر بتوانیم در سال آینده به همه متقاضیان کتاب و نرم‌افزار رایانه‌ای ارائه کنیم.

قلندری اظهار داشت: نیشابور با داشتن تعداد 102 کانون فرهنگی هنری مساجد پس از مشهد بیشترین کانون فرهنگی هنری مساجد را در خراسان‌رضوی دارد که بیش از 10 هزار عضو فعال در این مراکز وجود دارند.

وی تصریح کرد: ما از همه جوانان و علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم به مساجد مراجعه و در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ثبت‌نام کنند تا بتوانند از امکانات مختلف مذهبی، فرهنگی و آموزشی این مراکز بهره گیرند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول