اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم رودبار در مجلس نهم:

اشتغال جوانان دغدغه‌ مردم رودبار است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم رودبار در مجلس نهم گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان از دغدغه‌های مردم رودبار است.

اشتغال جوانان دغدغه‌ مردم رودبار است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عطاءالله حکیمی بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس را یکی از بی‌نظیرترین وقایع تاریخی سیاسی دانست.

وی افزود: در مدت فعالیت‌های انتخاباتی در رودبار محبت‌های بی‌دریغ مردم را شاهد بودم و خود را مدیون و شرمنده محبت‌های مردم می‌دانم.

نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس نهم، تصریح کرد: وعده کردم که با کمک مردم، شهرستان را بسازیم و اکنون فصل سازندگی شهرستان آغاز شده است و از تمام مردم رودبار می‌خواهم که در این راه یکدیگر را یاری کنیم.

حکیمی بیان داشت: دولت در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خوبی را از خود به جای گذاشته است اما در بخش‌های سازندگی در عرصه اقتصادی و صنعتی کشور، نیازمند تجدید نظر اساسی هستیم.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تمام توان خود را برای سازندگی همه جانبه شهرستان به ویژه در بخش‌های اقتصادی و صنعتی به کار می‌گیرم.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم رودبار ایجاد اشتغال برای جوانان پر شور و جویای کار است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد کاهش نرخ بیکاری در رودبار هستیم.

حکیمی، با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک شرایط اولیه توسعه اقتصادی و صنعتی فراهم می‌شود، تصریح کرد: تعداد زیادی از جوانان در بخش‌ها و شهرهای مختلف شهرستان مشغول به کار می‌شوند.

وی، با قدردانی از نمایندگان ادوار گذشته و کاندیداهای این دوره از مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: از تمام نخبگان و چهره‌های شاخص دعوت می‌کنم در این راه، یاریگر بنده باشند.

نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس نهم، حضور در تمام مناطق شهرستان با اطلاع قبلی مردم را از اولویت‌های برنامه خود ذکر کرد و یادآور شد: با مردم به صورت چهره به چهره به گفت‌وگو می‌نشینم و به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهم بین من و مردم فاصله ایجاد کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول