اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان تأکید کرد

اهتمام جدی مسئولان برای رفع مشکل اشتغال

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان رفع مشکل اشتغال را مقدمه حل بسیاری از معضلات و گرفتاری‌های جامعه دانست و خواستار اهتمام جدی مسئولان در این زمینه شد.

اهتمام جدی مسئولان برای رفع مشکل اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان،‌ محمدعلی مهدی‌نژاد اظهار داشت: مشاغل خانگی یکی از بهترین راهکارهای حل مشکل بیکاری است.

وی با اشاره به اشتغال بسیاری از مردم و جوانان به امر کشاورزی افزود: با توجه به خشک‌سالی‌های مکرر لازم است نسبت به ایجاد روش‌های نوین در کشاورزی به منظور پایدار کردن اشتغال در این بخش تلاش مضاعف صورت گیرد.

فرماندار سرایان با بیان اینکه در مقوله اشتغال و جذب سهمیه شهرستان، آمار و ارقام مدنظر نیست، خواستار انعکاس به موقع موانع و مشکلات به منظور پیگیری و رفع مشکلات شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سرایان نیز با اشاره به ثبت مشخصات متقاضیان در سامانه رصد خواستار ارسال لیست افراد به اداره تعاون شهرستان شد.

علی تیموری ضمن ابراز نارضایتی از اعتبار کم اختصاص یافته به شهرستان در زمینه اشتغال خانگی گفت: با توجه به حجم بالای درخواست‌ها در اشتغال خانگی نیاز است تا با افزایش سهمیه اشتغال خانگی شهرستان مشکلات این بخش نیز مرتفع شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان نیز با اشاره به استقبال بالای متقاضیان در بخش اشتغال خانگی گفت: تاکنون 780 فقره مجوز مشاغل خانگی توسط این اداره صادر شده که از این تعداد 510 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رضا صالحی‌فر کل اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان را 2 میلیارد و 228 میلیون تومان عنوان کرد.

بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل، افزایش سهمیه کمیته امداد و بهزیستی از مشاغل خانگی و ارائه آمار پرداخت تسهیلات به متقاضیان در پایان هر هفته به دبیرخانه کمیته اشتغال از اهم موارد مطرح شده در کمیته اشتغال شهرستان سرایان بود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول