اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌رضوی:

مشارکت بالای مردم دشمنان را مأیوس کرد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌رضوی گفت: مشارکت خیره‌کننده مردم دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس کرد.

مشارکت بالای مردم دشمنان را مأیوس کرد

حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌چنان که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند، خیره‌کننده بود و باید همواره قدردان ملت شریف ایران باشیم.

وی ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در بُعد داخلی بسیار امیدوار کننده است و سبب دل‌گرمی مسئولان است اما در بُعد بین‌المللی دشمنان انقلاب را مأیوس کرد و تمام معادلات و پیش‌بینی‌های آنها را به‌ هم ریخت.

مسئول ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی با اشاره به نمایندگان منتخب مردم در حوزه مشهد و کلات تأکید کرد: مردم بار دیگر به اصولگرایان اعتماد کردند و به فضل الهی مجلس نهم، مجلسی متشکل از اصولگرایان دلسوز، مردمی و در صحنه خواهد بود.

قاسمی گفت: می‌توان پیش‌بینی کرد در اکثر حوزه‌هایی که انتخابات به دور دوم رفته است نیز بار دیگر اصولگرایان اکثریت آراء را به دست خواهند آورد و البته مردم با بصیرت ایران از میان آنها بصیرترین افراد را انتخاب می‌کنند.

وی یادآور شد: مردم در دور دوم نیز همانند انتخابات 12 اسفند مشارکتی حداکثری خواهند داشت و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

مسئول ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: آنچه سبب شد مردم در انتخابات حضور پیدا کنند احساس مسئولیت آنها بود و قطعاً همین رویکرد را نیز در دوم انتخابات خواهند داشت.

قاسمی افزود: مردم باید نمایندگانی اصلح و خدمتگزار را راهی مجلس شورای اسلامی کنند تا آنها بتوانند با اتکاء به رأی مردم، مجلسی قوی و کارآمد در هر دو عرصه داخلی و خارجی تشکیل دهند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول