اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

برپایی انتخابات پرشور منجر به سستی دشمن شد

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: برپایی انتخابات پرشور در 12 اسفند ماه منجر به سستی دشمن از مواضع جسورانه شد.

برپایی انتخابات پرشور منجر به سستی دشمن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مجید هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: در سال جاری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جسورتر شده بودند پس مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس نهم پاسخ کوبنده‌تر و قاطع‌تری به آنها دادند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در این انتخابات برای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری شرکت کردند، گفت: ملت ولایتمدار و انقلابی کشورمان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مراکز رای‌گیری جهت انتخاب افرادی اصلح، کاردان و توانمند حضور پیدا کردند به طوری که این حضور حداکثری بیانگر میزان عشق و ارادت قلبی آنها به نظام ولایی ایران است.

 

این مسئول به نقش فعال و پویای رسانه‌های جمعی در این برهه اشاره کرد و گفت: رسانه‌های معاند بیگانه برای خلوت شدن مراکز رای‌گیری و دلسرد کردن مردم از این انتخابات از ظرفیت‌های موجودشان نهایت استفاده را می‌بردند ولی در طرف دیگر داخل کشورمان رسانه‌های دلسوز از انعکاس حضور پرشور مردم دریغ نداشتند.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده درک صحیح آنها از موقعیت کنونی کشور و تحرکات دشمن است، ادامه داد: ملت ایران یکی از باهوش‌ترین و فهیم‌ترین ملل دنیا محسوب می‌شوند به طوری که در برهه‌های مختلف اعم از جنگ نظامی، تهدیدات نرم و تحریم‌های اقتصادی و .... با تمام قوا کنار مسئولان قرار می‌گیرند و هدف عقب‌نشینی دشمنان نظام را دنبال می‌کنند.

 

فرماندار چایپاره با بیان اینکه مجلس نهم نیز از طریق پایبندی بر اصول نظام و ارزش‌های انقلاب برای پیشرفت کشور تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه امور نقش سازنده‌ای دارد لذا امیدواریم با ایجاد تعامل تنگاتنگ بین دولتمردان و نمایندگان مجلس هر روز گام‌های بلندتری نسبت به دیروز در راستای پیشرفت کشورمان برداشته شود.

 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول