اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

فعالیت 108 مرکز ورزشی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از وجود 108 مکان ورزشی دولتی و خصوصی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت  108 مرکز ورزشی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه ظهر امروز در نشست شورای ورزش که با حضور مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی امر ورزش این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: در ورزش قهرمانی و همگانی آمل یکی از شهرهای شاخص استان مازندران است که تنها در ورزش‌های توپی 30 درصد مسئولیت مدال‌آوری استان بر دوش این شهرستان قرار دارد.

وی با اعلام اینکه شش تیم شهرستان آمل در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور توپ می‌زنند، بیان کرد: این تیم‌ها از اسپانسرهای ورزشی خوبی استفاده می‌کنند که دو تیم والیبال، ووشو، بسکتبال با ویلچر، هندبال و بدمینتون در این جمع قرار دارند.

جمشیدپناه با اعلام اینکه ساری به عنوان مرکز استان تنها سه تیم لیگ برتری و دسته یکی را در اختیار دارد، گفت: تعدادی از صنعتگران آملی توجه خوبی به ورزش دارند ولی باید این توجه بیش از گذشته به چشم بیاید.

وی با بیان اینکه برای همگانی کردن ورزش در سال 1391 برنامه خاص و مدونی را تدوین کردیم، بیان داشت: در این بخش با توجه به منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و فرمایشات معظم‌له را سرلوحه امور خود قرار می‌دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تاکید اینکه هم‌اکنون فضای ورزشی سرپوشیده تحت مالکیت تربیت بدنی 19 مکان ورزشی بوده که بیش از 18 هزار و 500 متر فضای سرپوشیده را به خود اختصاص می‌دهد، یادآور شد: این تعداد به همراه 12 مکان روباز روستاها که 126 هزار متر فضای ورزشی روستایی را شامل می‌شود جمعا 31 مکان ورزشی را در آمل با فضای 144 هزار و 532 متر ایجاد می‌کند.

جمشیدپناه تعداد مکان‌های ورزشی دولتی و خصوصی در این شهرستان را 108 مکان دانست و عنوان کرد: با این وجود حدود 58 سانتی‌متر سرانه فضای ورزشی در این شهرستان است که با توجه به بهره‌برداری از اماکن نیمه کاره امیدواریم این مقدار به حدود یک متر ارتقا یابد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول