اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد اقامه نماز فارس صورت می‌گیرد

تقدیر از دستگاه‌های مروج نماز در استان فارس

خبرگزاری فارس: دستگاه‌هایی که در امر آموزش احکام نماز تلاش بیشتری دارند، توسط ستاد اقامه نماز فارس معرفی و تقدیر می‌شوند.

تقدیر از دستگاه‌های مروج نماز در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در نشست بعد از ظهر امروز کمیته کارشناسی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز فارس که با حضور نمایندگان ادارات فرهنگی این استان در ستاد اقامه نماز صورت گرفت، گزارشی از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ نورانی نماز ارائه شد و شناسایی و معرفی دستگاه‌های برتر در امر آموزش نماز در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از راه‌اندازی جشنواره هنرهای تجسمی خبر داد و اظهار داشت: این برنامه هنری، سال آینده با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی نیز اجرای نشست‌های تخصصی برای دانشجویان و اساتید را از برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: در فراخوان مقاله با موضوع نماز، 24 اثر فاخر از دانشگاهیان به دبیرخانه رسیده است که از افراد برتر تقدیر می‌شود.

در ادامه نماینده مرکز حوزه علمیه شیراز درباره گزینش و آموزش طلاب حوزه علمیه برای اعزام به مراکز آموزشی گزارشی ارائه کرد و تهیه و توزیع لوح فشرده آموزش نماز بین روحانیون را از دیگر برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت: تصحیح قرائت نماز مخاطبان از اولویت‌های فعالیت‌های این حوزه در امر گسترش فرهنگ نماز است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول