اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

مردم به ائتلاف احزاب در تبریز بی‌توجه بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: نحوه ترکیب راه‌یافتگان به مجلس در تبریز نشان می‌دهد، مردم به ائتلاف احزاب در تبریز بی‌توجه بودند.

مردم به ائتلاف احزاب در تبریز بی‌توجه بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به تشریح اقدامات صورت گرفته فرمانداری تبریز در این راستا پرداخت.

وی با اشاره به اجرای مراحل رای‌گیری در تبریز و سطح کشور بیان کرد: اصل حضور مردم در این راستا اصل مهم بود و موضوعات دیگر در فرع قرار دارد.

چمنی بیان کرد: برخلاف تحلیل نخبگان مردم نشان دادند که یک گام جلوتر از آنان هستند و تحلیل نخبگان را تغییر دادند.

فرماندار تبریز گفت: نحوه ترکیب راه‌یافتگان به مجلس در تبریز نشان می‌دهد، مردم به ائتلاف احزاب در تبریز بی‌توجه بودند.

فرماندار تبریز ادامه داد: مردم خلق حماسه کردند و رسانه‌ها نیز حماسه‌ای دیگر آفریدند و در زمینه انتقال اخبار رسانه‌ها نقشی مهم داشتند.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ رسانه‌ها در این دوره از انتخابات با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: برای نخستین بار انتقال لحظه به لحظه اخبار انتخابات در استان رخ داد.

چمنی با اشاره به اتمام تعرفه‌های رای‌گیری در برخی شعب اخذ رای تبریز بیان کرد: 85 شعبه اخذ رای در همان ساعات اولیه رای‌گیری در تبریز با کمبود تعرفه مواجه شدند و این پیام برای مسئولان انتخابات دریافت شد که حضور مردم پررنگ خواهد بود.

فرماندار تبریز ادامه داد: 106 خبرنگار نیز با دریافت کارت در زمینه انتقال اخبار حضور مردم در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرینی کردند و این اقدام با هدف انعکاس وقایع روز انتخابات صورت گرفت.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات در تبریز و روند رسیدگی به شکایات و تخلفات تاکید کرد: در این راستا ستادهای مختلفی در محل فرمانداری تبریز مستقر بوده و به موارد به صورت دقیق رسیدگی می‌کردند.

فرماندار تبریز، بر تطبیق شمارش آرا توسط هیئت نظارت و هیئت اجرایی تاکید کرد و گفت: آرای شمارش شده در این راستا دارای کمترین اختلاف بوده و اطمینان می‌دهیم که حقی ضایع نشده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول