اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان نور خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس جلوه‌های طبیعت در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور از برپایی نمایشگاه عکس جلوه‌های طبیعت در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس جلوه‌های طبیعت در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محمد محمدی پیش از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه عکس جلوه‌های طبیعت با تبریک به ملت شریف ایران، به حضور موثر اقشار مختلف در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و بیان داشت: همه آحاد جامعه اعم از بازاری، دانشجو، اصناف و... آگاهانه پای صندوق‌های رای حاضر شدند ولی مشارکت قشر فرهنگی و هنری جلوه خاصی در شعب اخذ رای داشت.

وی اظهار داشت: به رغم اینکه ایادی استکبار جهانی با حربه‌های مختلف و به انحای گوناگون نظام و ملت ایران را تهدید کردند، اما ملت شریف ایران پایدارتر و مقاوم‌تر از گذشته در انتخابات شرکت کردند و با حضور چشمگیر خود دشمن را ناامید و پوچ و عبث بودن تلاش‌های آنها را به اثبات رساندند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در ادامه ابراز داشت: نمایشگاه عکس جلوه‌های طبیعت با بیش از 450 اثر هنری از جلوه‌های طبیعت استان که توسط عکاس هنرمند خانم حق‌جو تهیه شده در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

محمدی با اشاره به استقبال خوب مردم در ساعات اولیه برپایی نمایشگاه تصریح کرد: عکس و زاویه دید هنری که با اثر هنری به مخاطب منتقل می‌شود به خوبی بیانگر بعضی از جلوه‌های طبیعی و بکر است که دیدن و مشاهده آن برای بسیاری از مردم به راحتی مقدور نیست.

وی به وجود طبیعت زیبا و متنوع استان اشاره کرد و ابراز داشت: وجود کوهستان‌های فراوان، دریا، جنگل و مظاهر طبیعی در استان و شهرستان نور از دید بسیاری از هموطنان دور است و عکس می‌تواند این جلوه‌ها را به همگان معرفی کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور با دعوت از عموم هموطنان برای بازدید از مناظر طبیعی این استان و شهرستان، متذکر شد: نمایشگاه عکس همه‌روزه در محل مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) اداره ارشاد اسلامی شهرستان نور پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول