اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد

شرکت 17 هزار دانش‌آموز ساوجبلاغی در طرح همیار طبیعت

خبرگزاری فارس: مدیر منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در هفته درختکاری 17 هزار دانش‌آموز در قالب همیار طبیعت حضور دارند.

شرکت 17 هزار دانش‌آموز ساوجبلاغی در طرح همیار طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ،‌ محسن ولی‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی فرهنگ استفاده از منابع طبیعی و فضاهای سبز را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید رویکرد استفاده مردم از فضاهای سبز و منابع طبیعی را تغییر دهیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

این مسئول با بیان این که متأسفانه امروز روند استفاده مردم از فضاهای سبز درست نیست،‌ افزود: برخی از هموطنان بدون توجه به این که ایجاد فضاهای سبز زمان بر و به هزینه‌های بالایی نیاز دارد اقدام به تخریب و آلوده کردن این گونه محیط ها کرده و فضاهای سبز را از بین می‌برند.

ولی‌پور ادامه داد: برای اینکه بتوانیم فرهنگ استفاد درست از منابع طبیعی و فضاهای سبز را در بین مردم ترویج دهیم، بهتر است این مهم را در بین دانش‌آموزان آموزش داده و آنان این فرهنگ را در خانواده‌های خود انتقال می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود به طرح همیار طبیعت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: آشنایی دانش‌آموزان با راهکارهای حفظ منابع طبیعی از اهداف اجرای این طرح است.

این مسئول با بیان این که برای اجرای این طرح از برنامه‌های فرهنگی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی در قالب شعر و قصه و نقاشی و پیام‌های آموزنده برای دانش‌آموزان بازگو می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول