اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 اسفندماه

جشنواره همیاران طبیعت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از برگزاری جشنواره همیاران طبیعت و بازیافت در روز جمعه 19 اسفندماه در سالن ورزشی مجموعه شهید حیدریان خبر داد.

جشنواره همیاران طبیعت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا گفت: این جشنواره با هدف جشن پایان عملیات کاشت صد و بیست و چهار هزارمین اصله نهال در شهر مقدس قم و مسابقه بهترین و زیباترین سفره هفت سین از مواد قابل بازیافت برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: در این جشنواره علاوه بر تجلیل از فعالان عرصه فضاهای سبز شهری و مدیریت پسماند نسبت به جمع‌آوری پسماند (زباله خشک) از شهروندان در حین مراسم اقدام و همشهریان در قرعه‌کشی جشنواره شرکت داده و به برندگان جوایزی به قید قرعه اهداء می‌شود.

وی به رویکرد سازمان مدیریت پسماند اشاره و اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری با رویکرد آموزش شهروندان برای تفکیک زباله به نفع جامعه برنامه‌ریزی می‌کند بنابر این با برگزاری این نوع مراسم‌ها، شهروندان با نحوه تفکیک زباله، اهمیت سازمان و معرفی مکان‌های تحویل زباله خشک آشنا می‌شوند.

حاجی رضا با اعلام اینکه سامانه شناسنامه الکترونیکی درختان قم در روز جمعه آغاز به می‌کند، گفت: در این روز نسبت به آموزش و اهداء بسته‌های آموزشی در جشنواره با هدف مدیریت فرهنگ پسماند و گزارش طرح هبه اقدام می‌شود.

این مراسم در روز جمعه هفته جاری ساعت 9 صبح در سالن ورزشی مجموعه شهید حیدریان در ابتدای بلوار 45 متری صدوق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول