اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی نقده خبر داد

ذخیره‌سازی 13 هزار تن سیب در انبارهای نقده

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی نقده گفت: 13 هزار تن سیب در انبارها و سردخانه‌های شهرستان نقده ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی 13 هزار تن سیب در انبارهای نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربان انوشه پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در نقده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره تا 25 اسفند جاری برای بازدید شهروندان دایر است و در این نمایشگاه انواع کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل، مواد غذایی، لوازم خانگی، میوه و شیرینی با 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: بازرسان بازرگانی این شهرستان با حضور مستمر در این نمایشگاه بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده نظارت می‌کنند.

انوشه در ادامه توزیع کالاهای اساسی مردم در ایام پایانی سال را مورد اشاره قرار داد و گفت: در راستای تنظیم بازار عید 11 تن برنج تایلندی، 70 تن پرتقال، 17 تن مرغ منجمد و 46 تن روغن نباتی ذخیره‌سازی شده و به قیمت تعاونی عرضه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: 13 هزار و 360 تن سیب درختی، 50 تن سیب‌زمینی، 52 تن موز، 152 تن انواع برنج ایرانی، 21 تن لوبیا، 7 تن عدس و 10 تن پیاز در انبارهای نقده ذخیره‌سازی شده و به تناسب نیاز بازار وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی کالاهای مورد نیاز مردم به میزان کافی در انبارها و سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است، اضافه کرد: در مورد تامین کالاهای اساسی مردم کمبود و محدودیتی وجود ندارد و مردم به راحتی می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انوشه با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت بر بازار بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال برخی از افراد سودجو اقدام به عرضه کالاهای بی‌کیفیت با قیمت بالا می‌کنند از این رو بازرسان بازرگانی این شهرستان در راستای نظارت دقیق بر بازار در پایگاه‌های نظارتی بازرگانی در سطح شهر حضور دارند و به طور مستمر بر بازار نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال 2 هزار و 120 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان نقده انجام شده و در این راستا 95 پرونده تخلف به ارزش 12 میلیارد و 450 میلیون ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول