اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان:

دشمن غیرت دینی مردم را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمن تصمیم گرفته بنیان انقلاب که همان غیرت دینی مردم است را مورد هدف قرار دهد.

دشمن غیرت دینی مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع خواص و نخبگان قشر بسیج کارگری استان سمنان اظهار کرد: عامل پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان خود در همه عرصه‏های سیاسی و نظامی حضور مردم و اتحاد آنهاست.

وی افزود: هم‏اکنون دشمن با نتیجه‏گیری از این موضوع تصمیم گرفته بنیان انقلاب که همان غیرت دینی مردم است را مورد هدف قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: به این منظور دشمن به اقدامات عملی هم‌چون ترویج بدحجابی، مصرف‏گرایی و افزایش شبکه‏های ماهواره‏ای به منظور از بین بردن قبح گناه و دور کردن مردم از فضای علم و کار دست زده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان سمنان نیز در این جلسه به بیان اهداف و محورهای مجمع خواص و نخبگان قشر بسیج کارگری استان سمنان پرداخت.

عبدالحسین غریبی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مجمع بهره‏مندی از توانمندی خواص و نخبگان در راستای تبیین منویات ولایت و بصیرت‏افزایی جامعه کارگری، بهره‏مندی از توانمندی خواص و نخبگان در راستای افزایش کارآمدی نظام به ویژه در عرصه‏های جهاد اقتصادی و پیشرفت و عدالت است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان سمنان افزود: از دیگر اهداف برگزاری این مجمع بهره‏گیری از نقش نخبگان در امر جذب حداکثری و دفع حداقلی و بسیج ده‏ها میلیونی بوده است.

هم‌چنین در این جلسه اعضای مجمع به بیان نظرات و دیدگاه‏های خود پرداختند.

نخستین جلسه مجمع خواص و نخبگان قشر بسیج کارگری با حضور مسئولان تشکل‏های کارفرمایی و کارگری استان سمنان، مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و شهرستان سمنان و مسئولان واحدهای صنعتی برگزار شد.

این جلسه به همت سازمان بسیج کارگری در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول