اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته آینده

وزش شدید باد همراه با گرد و خاک گریبانگیر اصفهان می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: اصفهان در هفته آینده با وزش شدید باد همراه با گرد و خاک مواجه می‌شود که احتمال بارش پراکنده باران در این هفته نیز است.

وزش شدید باد همراه با گرد و خاک گریبانگیر اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان نوید حاجی‌بابایی در چهارمین همایش خشک‌سالی، حفاظت از منابع طبیعی و مصرف بهینه آب و وضعیت پایدار اظهار داشت: در سه ماه آینده هم‌چون ماه‌های گذشته با کاهش بارندگی در غرب اصفهان همراه می‌شویم.

وی به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای اصفهان طی سه ماه آینده اشاره کرد و بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود، فروردین‌ماه سال آینده، بهترین روزهای آب و هوایی را داشته باشیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در اصفهان بارش‌های خوبی داشتیم به گونه‌ای که در قسمت‌های شرقی، جنوب‌شرقی و مرکز اصفهان بیشترین بارش باران را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی میزان بارندگی در شهرستان‌های اصفهان، تاکنون سمیرم و فریدون‌شهر بیشترین بارندگی را داشتند، افزود: سمیرم از ابتدای سال تاکنون 397 میلی‌متر و فریدون‌شهر 327 میلی‌متر بارندگی شده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه میزان بارندگی اصفهان نسبت به سال گذشته، 124 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: مناطق غرب اصفهان در سال جاری کم‌ترین میزان بارندگی را داشته است.

وی با بیان اینکه کماکان خشک‌سالی در اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: اگر چه امسال بیشترین میزان بارندگی را در اصفهان داشتیم اما به دلیل اینکه این بارندگی در مناطق اصفهان به یک میزان نبوده بنابراین هم‌چنان با خشک‌سالی در این استان مواجهیم. 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تأکید کرد: اصفهان در هفته آینده با وزش شدید باد همراه با گرد و خاک  مواجه می‌شود که احتمال بارش پراکنده باران در این هفته نیز است.  

وی گفت: در مقایسه کوتاه‌مدت و بلندمدتی که از وضعیت آب و هوای اصفهان شد، وضعیت بارش بارندگی در اصفهان همان مسیر گذشته خود را دارد یعنی در مناطق شرق و مرکزی اصفهان بیشترین بارندگی را داریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول