اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

هدف اصلی انقلاب رسیدگی به محرومان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران را رسیدگی به محرومین و مستضعفان عنوان کرد.

هدف اصلی انقلاب رسیدگی به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام احیا پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام در قروه اظهار کرد: بزرگترین افتخار کمیته امداد مزین بودن به نام امام خمینی(ره) است که هیچ مجموعه‌ای این افتخار را ندارد.

وی تصریح کرد: با عنایت به بصیرتی که امام راحل در تاسیس این نهاد داشتند، کمیته امداد از جمله نهادهایی است که قطعا جهانی خواهد شد و همه محرومان از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

امام جمعه قروه با تاکید بر تلاش بیشتر در راستای تقویت بعد فرهنگی خدمات کمیته امداد به مددجویان گفت: خدمات ارزشمند این نهاد و تعامل مطلوب کارکنان آن با مددجویان به ویژه در بخش اشتغال و خودکفایی زمینه‌ساز ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه است.

حجت‌الاسلام احیا در پایان با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به موازات انقلاب اسلامی به تمامی نقاط دنیا صادر شده است، خاطرنشان کرد: این مسئله بیانگر گره خوردن انقلاب اسلامی ایران با محرومان و مستضعفان دنیاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول