اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان عنوان کرد

عرضه اوراق مشارکت طرح‌های تأمین و انتقال آب به فلات مرکزی ایران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: عرضه اوراق مشارکت طرح‌های تأمین و انتقال آب به فلات مرکزی ایران با سود علی‌الحساب 20 درصد به صورت روزشمار و معاف از مالیات در بانک ملی عرضه می‌شود.

عرضه اوراق مشارکت طرح‌های تأمین و انتقال آب به فلات مرکزی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، محمدعلی طرفه بیان داشت: دو هزار و 100 میلیارد ریال اوراق مشارکت طرح‌های تأمین و انتقال آب به فلات مرکزی ایران از تاریخ 16 اسفند ماه سال جاری در شعب منتخب بانک ملی سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی با اشاره به خسارت‌های فراوان ناشی از خشکسالی‌های اخیر در منطقه و لزوم اجرای طرح‌های تأمین و انتقال آب برای  برآورده کردن نیازهای آبی ساکنان حوزه زاینده‌رود و فلات مرکزی ایران اظهار داشت: به منظور تسریع در اجرای این طرح‌ها، مجوز فروش اوراق مشارکت مربوطه پس از تلاش‌ و پیگیری‌های مستمر اخذ شده و این اوراق از 16 اسفندماه 90 به مدت شش روز کاری قابل عرضه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ادامه داد: خواستار حمایت و پشتیبانی مسئولان، صنعتگران، کشاورزان و تمام اقشار جامعه در زمینه خرید این اوراق و کمک به پیشبرد هر چه سریع‌تر اجرای طرح‌های تأمین آب هستیم.

وی افزود: مشارکت همه جانبه این اقشار موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر در حوزه زاینده‌رود و منطقه فلات مرکزی ایران و در نهایت توسعه و پیشرفت ملی است.

طرفه از شرایط این اوراق سخن گفت و تصریح کرد: این اوراق چهار ساله، بی نام و قابل انتقال به غیر بوده و دارای سود علی‌الحساب 20 درصد به صورت روزشمار و معاف از مالیات است.

وی ادامه داد: نرخ بازخرید این اوراق قبل از سررسید برای سال اول 18 درصد و از یک سال تا قبل از سررسید 19.5 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان تاکید کرد: امید است هموطنان گرامی با خرید این اوراق ضمن تبدیل پول خود به سرمایه‌ای ملی و ماندگار، در احیا و حفظ حیات دائمی رودخانه زاینده‌رود به عنوان قلب تپنده فلات مرکزی ایران سهیم شوند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول