اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه انجام می‌گیرد

فروش اوراق مشارکت برای احیای بافت فرسوده ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه برای احیای بافت فرسوده این شهر اوراق مشارکت به فروش می‌رسد.

فروش اوراق مشارکت برای احیای بافت فرسوده ارومیه

علیرضا عصمت پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بودجه امسال 100 میلیارد تومان برای اوراق مشارکت برای آزادسازی خیابان عطایی و سرداران در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه ارومیه در این زمینه تجربه‌ای ندارد، تصریح کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری ارومیه پیگیر این موضوع است.

عصمت‌پرست با بیان اینکه احتمال تحقق این امر در سال آینده وجود دارد، افزود: تحقق این موضوع بستگی به تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه دارد.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی خیابان امام ارومیه، ادامه داد: برای بازگشایی خیابان امام ارومیه به دلیل اینکه لشکر 64 پیاده ارومیه باید تغییر مکان دهد استانداری آذربایجان غربی، معاونت عمرانی استانداری، شورای شهر و لشکر 64 وارد مذاکره شده‌اند.

وی با اشاره به طراحی 70 هکتار از اراضی داخل پادگان ارومیه، تصریح کرد: این میزان اراضی داخل پادگان در حال مطالعه طرح تفصیلی است.

این مسئول با بیان اینکه با بازگشایی خیابان امام ارومیه شاهد کاهش بار ترافیکی در این خیابان و خیابان‌های اطراف خواهیم بود، گفت: این موضوع از سال‌های گذشته مورد بحث بود ولی روند توافقات در سال‌های گذشته سبب کندی اجرای این پروژه شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول