به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران در نظرسنجی میدانی ماهنامه مدیریت ارتباطات که در ویژهنامه نوروزی آن منتشر شده از 66 نفر استاد، کارشناس و مدیر یا خبرنگار رسانهها خواسته شده است نظرات خود را در مورد بهترین رسانه یا چهره رسانهای سال 90 ارائه دهند.
مهرنامه، شرق، اطلاعات، رسالت، همشهری، دانشنامه بینالمللی ارتباطات، آسمان، کیهان، اعتماد، هفت صبح، ویژهنامههای همشهری، دنیای اقتصاد، ایران، تجربه، جهان اقتصاد، آسیا، جوان و مدیریت ارتباطات رسانههایی هستند که کارشناسان از آنها به عنوان رسانههای برتر سال 90 نام بردهاند البته تعدادی هم ـ هیچ نظری ندارم و هیچکس ـ را برگزیدهاند.
این کارشناسان عبارتند از: سید محمد مهدیزاده، حمید جلاییپور، حسینی پاکدهی، حبیبالله رودساز، سید وحید عقیلی، حسن بشیر، داود نعمتی انارکی، عباس اسدی، مهدی محسنیانراد، مهدی فرقانی، حمید سلیمانی، امیدعلی مسعودی، محمود مختاریان، علی اسعدی، رضا نقیب السادات، محمدرضا رسولی، محمد قلی میناوند، علیرضا دهقان، علیاصغر محکی، حسامالدین آشنا، طاهر روشندل، رحمان سعیدی، مهدخت بروجردی، اسماعیل قدیمی، علیاکبر فرهنگی، سعیدرضا عاملی، محمد سلطانیفر، تقی آزاد ارمکی، کاظم معتمدنژاد، حمید ضیاییپرور، میثم زمانآبادی، حامد فرحبخش، سید جواد سیدپور، حسین وحدانی، سیدعماد حسینی، مهدی صارمیفر، فرزانه خرقانی، محمد صفری، سیدجواد رسولی، عباس لقمانی، حمید روستا، حمیدرضا ابک، مقداد منتظری، عماد آبشناس، فرزاد خلفی، محمدکاظم انبارلویی، محمود ضیاییفرد، حمزه بهادیوند چگینی، محمد نیشابوری، آرش خوشخو، نیلوفر نیاورانی، محسن ماندگاری، ساقی باقرینیا، محمدصادق درودگر، فضلالله یاری، پژمان کریمی، مسعود فاتح، حسن رشوند، مصیب نعیمی، میرعلیرضا طجوری، علیرضا بختیاری، سعید آجرلو، علی معلم، سجاد تبریزی، علی هاشمی، کیاییزاده و سیامک رحمانی هستند.
انتهای پیام/س30/چ3000