اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

نقش رسانه‎ها برای فضاسازی مثبت انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با اشاره به نقش انکارناپذیر رسانه‎ها از دستگاه‎های اجرایی مرتبط با تنظیم بازار استان خواست که از ظرفیت رسانه‎ها برای فضاسازی مثبت و کنترل قیمت‎ها در شب عید استفاده شود.

نقش رسانه‎ها برای فضاسازی مثبت انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در جلسه تنظیم بازار استان در استانداری اظهار داشت: اغلب افزایش قیمت‎ها به دلیل عدم تعادل روانی ایجاد شده در جامعه است که بهترین راه آگاهی مردم و آرام‎سازی فضا، استفاده از ظرفیت رسانه‌هاست.

وی بر بیمه شدن نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا تاکید کرد و افزود: ضمن کنترل و نظارت کامل بر روند این نمایشگاه‎ها نباید تجربیات تلخ و حوادث ناگوار سال‎های قبل تکرار شود.

قناعت تشدید نظارت ویژه بر کالاها را در قبل و حین تعطیلات نوروزی از انتظارات دیگر بیان کرد و ادامه داد: انتظار است همه دستگاه‎ها با سازمان صنعت، معدن و تجارت در تنظیم بازار همکاری داشته باشند و تعزیرات حکومتی نیز نظارت عالیه خود را بر روند کنترل بازار و برخورد جدی با متخلفان اعمال کند.

وی گفت: اقدامات بزرگ تعزیرات حکومتی استان با همکاری بازرگانی در رسانه ملی انعکاس یابد زیرا که اثرات روانی این کار بیشتر از اقدامات مسئولان ارشد خواهد بود.

برگزاری نشست‎های تخصصی متناسب با نیازهای سال برای تامین مایحتاج ضروری مردم با محوریت معاونت برنامه‎ریزی استانداری از دیگر اقداماتی بود که استاندار گلستان در این جلسه بر آن تاکید داشت.

قناعت گفت: سازمان تعاون روستایی استان ظرف چند روز آینده 120 تن گوشت قرمز مورد نیاز استان را تامین کند و تامین بسته‎های حمایتی روستاییان شامل میوه و گوشت با ظرفیت را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: کنترل مبادی ورودی و خروجی کالاها به ویژه مدیریت بر انبارهای غیرمجاز در استان از مهم‌ترین مسایلی است که باید سازمان صنعت، معدن و تجارت و به ویژه حمل و نقل و پایانه‎ها در دستور کار قرار داده و آمار بارنامه‎های ورودی و خروجی را به استانداری ارائه دهند تا واکنش‎های لازم اعمال شود.

استاندار گلستان همچنین بر همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان با هماهنگی معاونت برنامه‎ریزی استانداری تاکید کرد.

در این نشست هر یک از مدیران بخش‎های مرتبط با تنظیم بازار استان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم و میزان کالاهای موجود استان در ایام نوروز پرداختند و اعلام کردند که در حال تامین کالاهای مورد نیاز مردم بوده و کمبودی در این زمینه احساس نمی‎شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول