اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی اداره تجارت ساری و میاندرود خبر داد

شناسایی 67 واحد اقتصادی متخلف در ساری و میاندرود

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود از شناسایی 67 واحد اقتصادی متخلف در نخستین روز از طرح نظارتی نوروز خبر داد.

شناسایی 67 واحد اقتصادی متخلف در ساری و میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، حسین دارابی گفت: در نخستین روز از طرح نظارتی نوروز 91 تعداد 67 واحد صنفی متخلف در شهرستان ساری شناسایی شد که توسط بازرسان این اداره و اصناف به ارزش ریالی 68 میلیون ریال تشکیل پرونده شد.

مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود خاطرنشان کرد: برای رسیدگی قانونی، این تعداد پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلف به اتهام گرانفروشی و عدم درج قیمت مواد پروتئینی، کیف و کفش و اماکن اقامتی تفریحی بوده که تا 15 فروردین سال 91 در دو شیفت صبح و عصر توسط بازرسان این اداره و مجمع با شدت اجرا می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در برخی از ایام طرح نظارتی با استفاده از توان بازرسان ادارات شهرستان‌های همجوار در مرکز استان نظارت و بازرسی را با جدیت برگزار می‌کنیم.

دارابی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول