اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

بهره‌برداری از 2 پارکینگ در قزوین تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به علت عدم وجود فضای پارک کافی اتومبیل‌ها، اقدامات لازم برای آماده‌سازی دو پارکینگ در خیابان طالقانی قزوین در حال انجام است.

بهره‌برداری از 2 پارکینگ در قزوین تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اشاره به افزایش تردد خودروها در خیابان طالقانی قزوین، اظهار کرد: تا پایان سال جاری، دو پارکینگ در این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان نقش خیابان طالقانی در حمل و نقل شهر قزوین، تصریح کرد: این خیابان یکی از نقاط پر‌ترافیک شهر قزوین است که تراکم بخش‌های اداری و مسکونی بدون در نظر گرفتن فضای کافی برای پارکینگ، تخلفات رانندگان در حین پارک خودرو و مواردی از این دست باعث تشدید نبود پارکینگ در این خیابان کم‌عرض افزوده شود.

عرشیان با اشاره به ضرورت احداث پارکینگ، با توجه به افزایش مراکز تجاری در این خیابان، بیان کرد: برای این مهم بخش باز اراضی واقع در طرح بهسازی و نوسازی محله پنبه‌ریسه (اراضی تملک شده بر محور طالقانی، رو به روی آژانس مسافرتی عنقا) را به عنوان پارکینگ عمومی برای مدیریت تقاضای پارکینگ و خدمات‌دهی به شهروندان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مدت اجرای این طرح مهم را یک ماه برشمرد و تأکید کرد: امروز معضل کمبود محل توقف در محدوده مرکزی شهر، گریبان‌گیر بیشتر شهرهای کشور شده است و همچنین توقف بیش از حد اتومبیل‌‌های سواری شخصی بیشتر از مدت زمان حرکت آنهاست، لذا پیش‌بینی فضای مناسب پارکینگ برای اتومبیل‌ها از نیازهای اساسی شهرهای امروزی است که در راستای رفاه و آسایش شهروندان باید در برنامه کاری مدیران شهری قرار گیرد.

وی در خاتمه اذعان کرد: گران بودن و محدود بودن زمین برای احداث پارکینگ در مرکز شهر قزوین باعث ایجاد مشکل ترافیک شده است.

انتهای پیام/ش30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول