اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا نیمه نخست سال آینده

پارکینگ مکانیزه قم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر طرح پارکینگ مکانیزه قم از بهره‌برداری از نخستین پارکینگ مکانیزه استان قم در نیمه نخست سال آینده خبر داد.

پارکینگ مکانیزه قم به بهره‌برداری می‌رسد

سعید صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ساخت نخستین پارکینگ مکانیزه استان قم، اظهار داشت: پیشرفت ساختمانی و سازه‌ای این طرح به طور کامل انجام شده و قسمت‌هایی همچون مکانیکال،‌ تاسیسات برق، قطعات مکانیکی باقیمانده است.

وی ادامه داد: به منظور جابه جایی خودرو در طبقات مختلف، این پارکینگ نیاز به قطعات مکانیکی دارد و همچنین برای جا به جایی خودروها نیاز به بالابر داشته که باید نصب شود و کار نصب این قطعات از فردا آغاز خواهد شد.

مدیر طرح پارکینگ مکانیزه قم عنوان داشت: این پارکینگ دارای 13 طبقه است که هر طبقه آن ظرفیت پارک 12 خودرو را داراست و ظرفیت کل پارکینگ 144 خودرو خواهد بود.

*  پیشرفت 80 درصدی نخستین پارکینگ مکانیزه قم

صادقی اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این پارکینگ مکانیزه را بالغ بر 21 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: پیشرفت کلی ساخت این پارکینگ مکانیزه 80 درصد است.

وی از اتمام عملیات ساخت و تجهیز این پارکینگ مکانیزه در نیمه نخست سال آینده خبر داد و عنوان داشت: این طرح در خرداد ماه به پایان خواهد رسید که لازم است افرادی متخصص از شرکت چینی، به منظور بررسی، آزمایش و تحویل سیستم مکانیزه به پیمانکار، به قم سفر کرده و آن را تست کنند.

مدیر طرح پارکینگ مکانیزه قم خاطرنشان کرد: مونتاژ سیستم مکانیزه به دست متخصصان بومی انجام خواهد شد و تنها برنامه‌ریزی، کنترل نهایی و تحویل این سیستم مکانیزه توسط متخصصان چینی که با آنها قرار داد بسته شده است، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول