اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت جذب سرمایه‌های بخش خصوصی

پارکینگ طبقاتی باغ خانواده کرج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرج گفت: در صورت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، احداث پارکینگ طبقاتی باغ خانواده در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

پارکینگ طبقاتی باغ خانواده کرج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلان‌شهر، محمدجواد حسینی افزود: این پارکینگ در ضلع شمال‌غربی – جنوب‌غربی باغ خانواده جانمایی شده است.

وی مساحت زمین پارکینگ طبقاتی باغ خانواده را یک‌ هزار و 426 در یک‌ هزار و 600 متر ذکر کرد و گفت: زمین جانمایی شده در مالکیت شهرداری است.

این مسئول مساحت قطعه شمالی را 9 هزار و 982 مترمربع ذکر و بیان کرد: طراحی پیش‌بینی شده برای این متراژ از زمین شامل احداث سه طبقه تجاری و چهار طبقه زیرزمین پارکینگ است.

حسینی درباره برآورد هزینه طرح اظهار داشت: سهم شهرداری از اجرای طرح پارکینگ طبقاتی باغ خانواده شامل هزینه ساخت و عوارض پروانه ساخت با احتساب بیش از 72 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تعهدات بخش خصوصی برای ساخت این پارکینگ طبقاتی افزود: سهم سرمایه‌گذار در این پروژه مشارکتی نیز شامل هزینه ساخت و حق‌الزحمه مشاور است که براساس محاسبات صورت گرفته این میزان بیش از 68 میلیارد ریال هزینه برمی‌دارد.

مدیر حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرج عنوان کرد: هزینه کل پروژه 140 میلیارد و 827 میلیون و 285 هزار ریال برآورد شده است.

حسینی در ادامه با اشاره به فاز دوم احداث پارکینگ طبقاتی باغ خانواده در ضلع جنوبی این باغ بیان کرد: مساحت این پارکینگ یک‌ هزار و 600 مترمربع است.

وی بیان کرد: سهم شهرداری از هزینه طرح شامل قیمت زمین و عوارض پروانه ساخت می‌باشد.

مدیر حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرج درباره آورده بخش خصوصی عنوان کرد: پرداخت هزینه‌های ساخت و حق مشاوره اجرای طرح برعهده مشارکت کننده است.

حسینی هزینه ساخت کل پروژه پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوب باغ خانواده را 85 میلیارد و 227 میلیون و 405 هزار ریال ذکر کرد.

وی افزود: مساحت کل زیربنای پارکینگ یک ‌هزار و 600 مترمربع و دارای سه طبقه زیرزمین و هفت طبقه بالای آن است.

این مسئول بیان کرد: مساحت پارکینگ 8 هزار و 915 مترمربع و شامل گلخانه و نورگیر نیز است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول