اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

کمربندی دکتر حسینی سنندج بازگشایی می‌شود/ احداث 2 پارکینگ طبقاتی در سنندج

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از بازگشایی کمربندی دکتر حسینی سنندج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کمربندی دکتر حسینی سنندج بازگشایی می‌شود/ احداث 2 پارکینگ طبقاتی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج اردوان نوسودی شنبه‌ شب در جلسه شورای ترافیک استان که در معاونت عمرانی استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات سیستم روشنایی این کمربندی در صورت رفع آن به زودی کمربندی دکتر حسینی که نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک شهر سنندج دارد، بازگشایی خواهد شد.

وی در ادامه به معضلات ترافیک چهار راه خیابان گلشن سنندج و محل تردد وسایط نقلیه سنگین و تانکرهای عراقی در این مسیر اشاره کرد و افزود: با بازگشایی کمربندی دکتر حسینی تا حد زیادی معضلات ترافیک این مسیر و تردد ماشین‌های سنگین مرتفع خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کردستان در ادامه بر زیباسازی شهر سنندج و رفع مشکلات ازدحام خودروها در جلو نمایشگاه‌های اتومبیل در مکان‌های پر ازدحام از جمله خیابان‌های سید قطب، خیابان امام جنب پادگان و مسیر بیمارستان توحید (گریاشان) تاکید کرد و بیان داشت: در همین راستا شهرداری سنندج برای جلوگیری از ازدحام ماشین‌ها در جلو نمایشگاه‌ها پنج هکتار زمین در کمربندی بهشت محمدی برای ایجاد نمایشگاه‌های بزرگ اتومبیل اختصاص داده است.

نوسودی از صدور مجوز برای نمایشگاه‌های اتومبیل با مساحت 200 مترمربع خبر داد و اضافه کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام اتومبیل‌ها در ورودی این نمایشگاه‌ها این مجوز به مساحت‌های بالای 200 متر داده خواهد شد.

وی در ادامه به اجرای طرح تجاری‌سازی میدان کوهنورد تا میدان اوراز سنندج اشاره کرد و گفت: مجوز تجاری‌سازی این مسیر اخذ شده و در این مسیر به منظور روان‌سازی ترافیک طرح یک‌طرفه کردن نیز اجرا خواهد شد.

* ساماندهی ترافیک مرکز شهر سنندج دغدغه شورای ترافیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه این جلسه ساماندهی وضعیت ترافیک هسته مرکزی شهر سنندج را از دغدغه اصلی شورای ترافیک عنوان کرد و ابراز داشت: طرح زوج و فرد کردن خودروها و ساماندهی خودروهای عمومی باید برای ساماندهی وضعیت مرکز شهر سنندج در دستور کار شورای ترافیک قرار گیرد.

نوسودی همچنین بر ساماندهی وضعیت مسیر مقبره هاجره‌خاتون و باشگاه افسران سابق با توجه به نقش ترافیکی آن در هسته مرکزی شهر سنندج تاکید کرد.

وی از احداث پارک‌سوار و پارکینگ طبقاتی در شهر سنندج خبر داد و بیان داشت: در همین راستا مدرسه عبدالعلی سنندجی در سه راهی نمکی و آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در ابتدای خیابان فلسطین برای ایجاد پارکینگ طبقاتی مشخص شده و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کردستان با اشاره به مزایای طرح جامع ترافیک شهری سنندج در روان‌سازی ترافیک، گفت: تهیه و تدوین طرح ترافیکی برای استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج که دارای مشکلات ترافیکی زیادی است اثرات خوبی خواهد داشت.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز مشکل ترافیک وجود دارد که با تصویب طرح جامع ترافیکی این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول