اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه بازرگانی داخلی بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

ذخیره‌سازی 1080 تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی بازرگانی آذربایجان غربی گفت: یک‌هزار و 80 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های آذربایجان غربی ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی 1080 تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد دهقان ظهر امروز در جلسه شورای کنترل نظارت استان اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار در ایام پایانی سال یک‌هزار و 80 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده و به قیمت تعاونی به مردم عرضه می‌شود.

وی افزود: توزیع مرغ به قیمت تعاونی از اول اسفند جاری آغاز شده و تا زمان تثبیت قیمت آن ادامه می‌یابد.

دهقان با اشاره به میزان مرغ توزیع شده در مراکز عرضه استان گفت: از اول اسفند تاکنون 103 تن مرغ منجمد در استان توسط واحدهای صنفی عرضه گوشت مرغ و کامیون‌های یخچال‌دار توزیع شده است.

دهقان با اشاره به قیمت مرغ منجمد اضافه کرد: این کالا با قیمت 3 هزار و 50 تومان در شهرستان‌ها و 3 هزار تومان در ارومیه عرضه می‌شود.

این مسئول از ورود نخستین محموله مرکبات به ارومیه خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار تن پرتقال از شمال کشور برای ذخیره‌سازی و تنظیم بازار استان وارد شهرستان ارومیه شده است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و 900 تن پرتقال نیز تا 20 اسفند وارد استان شده و با قیمت تعاونی در سطح شهر و مراکز عرضه میوه توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی بازرگانی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های سازمان بازرگانی برای تنظیم بازار بیان کرد: عرضه میوه و مرکبات، برگزاری 18 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، فروش ویژه 570 واحد صنفی و توزیع کالاهای ضروری از جمله روغن، برنج و شکر از برنامه‌های عمده بازرگانی استان در راستای تنظیم بازار است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول