اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

توزیع نامحدود مرغ منجمد در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از آغاز توزیع نامحدود مرغ منجمد در شهرهای این استان خبر داد.

توزیع نامحدود مرغ منجمد در استان مرکزی آغاز شد

سیدکمال فدایی‌فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عرضه مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار و به ازای هر کیلو 31 هزار ریال برای مصرف‌کنندگان در شهرهای مختلف استان هم‌اکنون آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ذخیره‌سازی‌های صورت گرفته عرضه مرغ منجمد در این استان با محدودیتی مواجه نیست و به میزان نیاز مردم مرغ منجمد عرضه خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه عرضه مرغ منجمد به شکل عمده و به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف کارکنان ادارات 29 هزار و 500 ریال تعیین شده بیان داشت: در صورت عرضه مرغ منجمد غیر از قیمت مصوب عرضه‌کنندگان تخلف کرده و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

فدایی با اشاره به اجرای طرح نظارت نوروزی بیان داشت: عرضه مرغ منجمد مصوب به منظور شکستن بازار کاذب و مهار قیمت‌ها آغاز شده و به زودی در نمایشگاه‌های بهاره بین شهروندان توزیع خواهد شد.

وی از اجرای طرح نظارت نوروزی خبر داد و اذعان داشت: در این طرح بر قیمت کالاهایی چون آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، قند و شکر، روغن نباتی، پوشاک،کیف و کفش نظارت ویژه می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول