اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان

قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد در زنجان 3050 تومان اعلام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هر کیلو مرغ منجمد در بازار استان 3 هزار و 50 تومان است که از طریق فروشگاه‌های بزرگ و اصناف در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد در زنجان 3050 تومان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، کرامت الله نیکخواه هر گونه کمبود مرغ منجمد در سطح استان را غیر واقعی دانسته اعلام کرد و اظهار کرد: روزانه 20 تن مرغ منجمد وارد استان شده و هیچ کمبودی در این زمینه  وجود ندارد.

وی با دعوت از مردم برای خرید مرغ منجمد افزود: این گوشت دارای درجه عالی کیفیت و استاندارد مواد غذایی است. 

این مقام مسئول در خصوص نحوه تامین گوشت مرغ منجمد برای شرکت‌های تعاونی ادامه داد: همه شرکت‌های تعاونی مصرف ادارات و واحدهای صنعتی و فروشگاههای بزرگ می‌توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام زنجان نسبت به تحویل مرغ منجمد با قیمت 2 هزار و 900 تومان اقدام کرده و آنرا در اختیار اعضای خود قرار دهند.

توزیع میوه در ایام پایانی سال از مواردی بود که نیکخواه با اشاره به آن گفت: از 20 اسفند ماه توزیع 2 نوع میوه سیب و پرتقال در 35 نقطه شهر آغاز خواهد شد.

نیکخواه با اشاره به ذخیره سازی همه اقلام مصرفی در استان گفت: هیچ مشکلی در تامین اقلام مصرفی وجود ندارد و تدابیر لازم برای تنظیم بازار در ایام پایانی سال اتخاذ شده است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول