اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قروه:

12 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد قروه برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قروه اعلام کرد: 12 هزار نفر در این شهرستان از خدمات مختلف این نهاد برخوردار هستند.

12 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد قروه برخوردار هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قروه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: این تعداد در قالب 5 هزار و 500 خانوار زیرپوشش خدمات مختلف این نهاد هستند.

حجت‌الله رحیمی در ادامه میزان مشارکت خیرین قروه‌ای در کمک به نیازمندان در سال جاری را یک میلیارد و 428 میلیون و 700 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 9 هزار و 800 عدد صندوق صدقات در بین اصناف و خانوارهای قروه‌ای توزیع شده است.

وی در ادامه حامیان ایتام در این شهرستان را هزار و 240 نفر اعلام کرد و گفت: هیچ یک از ایتام زیرپوشش این نهاد بدون حامی نیستند و هر کودک فاقد سرپرست از حمایت 2 تا 3 حامی برخوردار است.

رحیمی در ادامه به خدمات کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: در سال جاری 900 پرونده در زمینه ایجاد اشتغال در این نهاد تکمیل و به بانک‌های عامل ارجاع داده شده است.

به گفته وی، از این تعداد 600 نفر تسهیلات خود را دریافت و به 300 نفر باقیمانده نیز تا 25 اسفندماه جاری تسهیلات لازم پرداخت می‌شود که با تحقق کامل این امر گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال برداشته خواهد شد.

رحیمی پرداخت 130 مورد جهیزیه به نوعروسان و تعمیر و احداث 170 واحد مسکن مددجویی و 545 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان را از دیگر خدمات این نهاد اعلام  کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قروه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، خاطرنشان کرد: 7 پایگاه ثابت و سیار در روز چهارشنبه و 2 پایگاه روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه کمک‌های خیرین را جمع‌آوری خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول