اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

بنای تاریخی بقعه اباصلت احیا می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ شهردار قم از اجرای مبلمان شهری و ایجاد بوستان محلی و فضای سبز در مجاورت بنای تاریخی بقعه اباصلت خبر داد.

بنای تاریخی بقعه اباصلت احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در سطح منطقه یک قم گفت: پروژه احداث بوستان محلی در مجاورت بنای تاریخی بقعه اباصلت با هدف تامین فضای سبز مورد نیاز شهروندان، رفع کمبود بوستان و تعریض خیابان انجام می‌شود.

وی گفت: احداث این پروژه علاوه بر تامین بوستان باعث احیای بنای تاریخی بقعه اباصلت و در دسترس قرار گرفتن این بنای تاریخی می‌شود.

شهردار قم گفت: تاکنون تعدادی ملک از شهروندان خریداری و تخریب شده است و تملک تعدادی ملک دیگر در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

وی افزود: این پروژه از ابتدای سال جاری آغاز به کار کرد و فاز یک آن به پایان رسیده و فاز دو آن تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

دلبری هدف از اجرای این پروژه را در راستای اهداف و برنامه‌های عمرانی شهرداری قم ذکر کرد و افزود: اجرای طرح بهسازی بقعه اباصلت و احداث بوستان در مجاورت آن یکی از برنامه‌های مهم شهرداری در سال جاری است.

وی گفت: عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و ساخت آبنما در حال اجراست و درختکاری آن انجام شده است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول