اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

تهیه بانک نرم‌افزاری شهدای شهرستان آمل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: بانک نرم‌افزاری شهدای شهرستان آمل تدوین می‌شود.

تهیه بانک نرم‌افزاری شهدای شهرستان آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان آمل 2 هزار و 28 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، اظهار داشت: تمامی خاطرات، تصاویر و وصایای این شهدا موجود است، اما تاکنون به صورت منظم گردآوری نشده است.

وی با اعلام اینکه در حال تهیه بانک نرم‌افزاری شهدای این شهرستان هستیم، یادآور شد: این بانک امکان دسترسی همگان را به آثار بازمانده از شهدا امکان‌پذیر می‌کند.

حیدریان با اشاره به اینکه برای بزرگداشت شهدای این شهرستان در سال‌ آینده یادواره بزرگ شهدای آمل برگزار می‌شود، یادآور شد: یادواره‌هایی که امروز برگزار می‌کنیم سنتی شده و باید به صورت جدید و با نوآوری اجرایی شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه براساس سیاست‌های استانی ساخت پایگاه‌های مقاومت شهری در دستور کار قرار گرفته، بیان داشت: ساخت این پایگاه‌ها در چهار شهر بزرگ استان شامل، قائمشهر، آمل، بابل و ساری صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه بسیج سازندگی برای ساخت این پایگاه‌ها وارد عمل می‌شود، افزود: در هر مکانی که هیئت امنا 50 متر مربع زمین در اختیار قرار دهند در کمترین زمان ممکن این پایگاه‌ها احداث می‌شود.

وی با اعلام اینکه برای افزایش حضور بسیج در عرصه فرهنگی، کانون تفکر در قشرهای مختلف این شهرستان تشکیل شده، گفت: مجمع عالی هم‌اندیشی و کانون تفکر شهرستان نیز در سپاه ناحیه تشکیل شده است.

حیدریان با اشاره به اینکه ستاد اعزام‌های راهیان نور در شهرستان آمل پیش‌بینی حضور 2 هزار آملی را در مناطق عملیاتی کرده بود، اذعان داشت: در سال گذشته 2 هزار و 956 اعزام و در سال جاری این اعزام‌ها از مرز 3 هزار نفر خواهد گذشت.

این مسئول با اعلام اینکه اعزام راهیان نور از 20 اسفند ماه تا 20 فروردین صورت می‌گیرد، متذکر شد: در فصول مختلف سال این اعزام‌ها به جنوب و غرب کشور صورت می‌گیرد.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول