اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول یکی از موسسات نرم‌افزاری قرآن:

نرم‌افزارهای قرآنی به روز نیستند

خبرگزاری فارس: مدیر فروش شرکت آوای مهر کوثر در مورد وضعیت نرم‌افزارهای تولید در حوزه قرآن گفت: این نرم‌افزارها چندان به روز نیست.

نرم‌افزارهای قرآنی به روز نیستند

جواد اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در حاشیه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: شرکت آوای مهر کوثر که در زمینه تولید نرم‌افزارهای قرآنی فعال است در همه نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال در سراسر کشور حضور داشته است.

*استقبال مردم خراسان جنوبی از نمایشگاه بی‌نظیر بوده است

وی در مورد نحوه برگزاری و استقبال مردم از این نمایشگاه در بیرجند گفت: استقبال مردم استان خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها که پیش از این میزبان این نمایشگاه در کشور بودند بی‌نظیر بوده است.

مدیر فروش شرکت آوای مهر کوثر قم در مورد تولیدات نرم‌افزاری جدید این مجموعه در حوزه علوم قرآنی تصریح کرد: قلم‌های هوشمند از جمله ساخته‌های جدید است که دارای قابلیت‌های زیادی است و در این نمایشگاه عرضه شده است.

اسفندیاری گفت: نرم‌افزار سلسبیل و فرزند صالح این شرکت توانسته در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سایر استان‌ها مقام‌های برتر نرم‌افزارهای قرآنی را کسب کند.

وی ادامه داد: در حوزه نرم‌افزارهای دینی ما نتوانستیم فناوری جدیدی را به کار گیریم و هنوز به صورت سنتی و با امکانات بیشتری تکثیر می‌شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی رسانه‌های دیجیتال از 26 تا 30 بهمن‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی برای بازدید عموم برپا است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول