اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم مقابل شیرین داروی شیراز پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از سد میهمان خود شیرین داروی شیراز گذشت.

صبای قم مقابل شیرین داروی شیراز پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، یکشنبه شب به پایان رسید و چهره چهار تیم صعودکننده از مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های این فصل مشخص شد.

در حالی که امسال 16 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور داشتند، هشت تیم در گروه نخست و هشت تیم در گروه دوم بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.

در گروه نخست رقابت‌ها و جایی که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم حضور داشت، این تیم با رقبای مطرحی همچون شیرین داروی شیراز، مس کرمان، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نخل بندرعباس، پتوی لاله اصفهان هم‌گروه بود.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در دیدارهای این فصل نیز با ترکیبی کاملا بومی متشکل از فوتبالیست‌های آینده‌دار قمی در جدال با حریفان لیگ برتر گام به میدان مسابقه گذاشتند و در نیم فصل نخست رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند و یکی از مدعیان صعود بودند.

نوجوانان صبای قم در پایان هفت مسابقه خود در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با کسب 12 امتیاز بعد از تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستادند اما نتوانستند این روند خوب را در نیم فصل دوم مسابقات این فصل لیگ برتر ادامه بدهند.

با این حال هفته پایانی دیدارهای مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شب گذشته با انجام هشت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی مقابل میهمان خود تیم شیرین داروی شیراز صف‌آرایی کرد.

در این دیدار که در حضور اندک تماشاگران حاضر در مجموعه ورزشی تختی قم در زمین چمن مصنوعی این مجموعه برگزار شد که طی آن دو تیم در طول 90 دقیقه بازی نزدیک و تماشایی، دیداری پر گل و جذاب را نیز به نمایش گذاشتند حاصل آن عبور هفت توپ از خط دروازه‌های دو تیم بود.

در پایان این دیدار فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار صبای قم در دیداری نزدیک و فشرده توانستند میهمان خود را با نتیجه پر گل چهار بر سه شکست بدهند و بدین ترتیب موقعیت خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان در گروه دوم ارتقا ببخشند.

فوتبالیست‌های نوجوان تیم صبای قم با کسب پیروزی در این دیدار با اینکه از مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی صعود نکردند اما توانستند سهمیه قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را برای فصل آینده حفظ کنند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول