اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توقف برابر عقاب تهران

صبای نوین قم به مرحله دوم لیگ آزادگان صعود نکرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم با تساوی در هفته پایانی لیگ آزادگان از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها باز ماند.

صبای نوین قم به مرحله دوم لیگ آزادگان صعود نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در آخرین هفته از مرحله گروهی مسابقات امسال، تیم فوتبال صبای نوین قم با تساوی برابر میهمان تهرانی یعنی عقاب تهران به کار خود در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان پایان داد.

تیمی که تا چهار هفته به پایان دیدارهای مرحله گروهی یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد بود، با قبول ناکامی در این بازی‌ها نتوانست جزو دو تیم برتر گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان و در بین تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم قرار بگیرد.

شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین نماینده قم در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه کشور جام آزادگان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی میزبان تیم فوتبال عقاب تهران بودند که در پایان همچون بسیاری از دیدارهای این فصل نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکردند.

در این دیدار که به میزبانی تیم فوتبال صبای نوین قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، و صبای نوین قم میزبان تیم فوتبال عقاب تهران بود، شاگردان عباس رحمانی در نهایت تساوی دو بر دو را کسب کردند.

شاگردان عباس رحمانی که امید خود را برای قرار گرفتن در  رده اول و دوم این گروه و صعود به مرحله بعد از دست داده بودند، به قصد ایستادن در رده‌های سوم و چهارم این گروه و ماندن در لیگ دسته سوم به مصاف عقاب تهران رفتند.

در این دیدار که اندک تماشاگرانی از بین فوتبال‌دوستان قمی در مجموعه تختی آن را نظاره می‌کردند، خاطره نه‌چندان خوش بسیاری از بازی‌های این فصل برای صبای نوین قم تکرار شد، چرا که صبای‌نوین در بیش از نیمی از بازی‌های این فصل خود تا آخرین دقایق از حریفان پیش بود اما در نهایت با گل‌هایی که در دقایق پایانی و وقت‌های اضافی به ثمر رسید، سه امتیاز را از دست داد.

صبای‌نوین ابتدا با گلزنی مهاجمان فرصت‌طلب و آینده‌دار خود یعنی محمد رسولی و علی استواری از تیم فوتبال عقاب تهران پیش افتاد و تا دقایق پایانی بازی نیز با نتیجه دو بر یک از حریف پیش افتاده بود اما این بار هم این تیم در لحظات پایانی امتیاز از دست داد و با دریافت گل مساوی، این بازی با تساوی پر گل دو بر دو به پایان رسید.

صبای نوین قم در چهار هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به ترتیب به مصاف تیم‌های فوتبال استقلال ساری، شهرداری لنگرود، شهرداری چابکسر و عقاب تهران رفت اما در هیچ یک از این بازی‌ها رنگ پیروزی را ندید تا با کسب 33 امتیاز به کار خود در لیگ آزادگان پایان دهد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول