اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی

سنگربان صبای قم به تیم ملی فوتبال دعوت شد

خبرگزاری فارس: سنگربان جوان و آینده‌دار تیم فوتبال صبای قم از سوی کادر فنی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

سنگربان صبای قم به تیم ملی فوتبال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پی اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان، از سوی سرمربی تیم ملی 34 بازیکن به اردوی مشترک سه روزه تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 22 سال دعوت شدند که در بین آنها سنگربان صبای قم نیز حضور دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال، این اردوی کوتاه مدت (مینی کمپ) در روزهای چهارم تا ششم فروردین سال آینده در تهران برپا خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به اردو زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنانی که به تیم ملی فوتبال کشورمان برای شرکت در این اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند، حامد لک سنگربان جوان و خوش آتیه تیم فوتبال صبای قم نیز حضور دارد و بعد از تیم ملی امید این بار در تیم زیر 22 سال توانایی‌های خود را نشان خواهد داد.

این دومین بار است که حامد لک به تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان دعوت می‌شود و به نظر می‌رسد بعد از حضور در تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان در انتخابی فوتبال المپیک 2012 لندن، مربیان تیم ملی بزرگسالان در نظر دارند در کنار دروازه‌بان‌هایی همچون سید مهدی رحمتی و شهاب گردان، چند دروازه‌بان آماده دیگر به عنوان پشتوانه تیم ملی داشته باشند.

در بین بازیکنان دعوت شده به این اردو علاوه بر حامد لک سنگربان تیم فوتبال صبای قم، از تیم ذوب آهن اصفهان محمد باقر صادقی، علی گودرزی و پیام صادقیان و از ملوان بندر انزلی ایمان صادقی، محسن مسلمان و مهدی دغاغله دعوت شده‌اند.

همچنین از تیم فوتبال نفت تهران علیرضا بیرانوند، وفا هخامنش، علیرضا عزتی کرامت، یعقوب کریمی، مسعود حسن زاده و سیامک کوروشی و از تیم فوتبال مس کرمان وحید اسماعیل بیگی، شجاع خلیل‌زاده و احمد زنده روح در این اردو حضور دارند.

از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز میلاد فخرالدینی و احسان حاج صفی، از تیم فوتبال شهرداری اراک سعید لطفی، از تیم فوتبال راه‌آهن محمدرضا خانزاده و امید عالیشاه، از فولاد خوزستان مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی و آرش افشین، از پیکان تهران مهرداد یگانه و بابا محمدی، از فجر سپاسی شیراز رضا حقیقی و مسعود ریکی، از سپاهان اصفهان اکبر ایمانی، از استیل آذین سمنان ایمان باصفا، داماش گیلان میلاد زنیدپور و محمد غلامی و از سایپا البرز کریم انصاری فرد و میلاد غریبی به تیم ملی دعوت شده‌اند.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باید ساعت 13 روز جمعه چهارم فروردین 91 خود را در محل هتل المپیک به کادر فنی معرفی کنند در حالی که نخستین تمرین، ساعت 16 همان روز در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول