اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال صورت گرفت

صبای قم برترین میزبان لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم به عنوان یکی از برترین تیم‌های میزبان مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

صبای قم برترین میزبان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در شرایطی که هشت هفته به پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس باقی مانده است، کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان، به تازگی اسامی برترین‌های نیم فصل نخست این لیگ را اعلام کرد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده و همچنین بررسی‌های مختلف از سوی کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، برترین‌های اخلاق در بین مربیان، بهترین میزبانان در بین 18 تیم لیگ برتری و همچنین بازیکنان اخلاق نیز معرفی شدند.

در حالی که صبای قم در بین بازیکنان اخلاق نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز همانند بخش مربیان دارای نمایند‌ه است، در بین برترین میزبانان و همچنین برترین مربیان اخلاق دارای جایگاه و امتیاز معرفی شد.

صبای قم از جمله معدود تیم‌های بدون حاشیه حاضر در چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خصوص لیگ یازدهم است و 26 هفته است که در بین پنج تیم بالای جدول قرار دارد و از این تیم نیز یک بازیکن در بین برترین‌های اخلاق وجود دارد.

اما در بین برترین مربیان اخلاق نیم فصل نخست یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عبدالله ویسی سرمربی جوان و خوش فکر تیم صبای قم بعد از چهره‌هایی نظیر حسین فرکی از نفت تهران و مجید جلالی از فولاد خوزستان در مکان ششم ایستاد.

این در حالی است که کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فدراسیون فوتبال کشورمان، اسامی میزبانان برتر نیم فصل نخست لیگ یازدهم را نیز معرفی کرد که طی آن تیم فوتبال صبا و شهر مقدس قم در بین شهرهای مختلف میزبان لیگ برتر که 10 شهر آن در رده‌بندی قرار گرفتند، در رتبه هشتم قرار گرفت.

بدین ترتیب در بین برترین میزبانان نیم فصل نخست لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان، اصفهان را با کسب 83 امتیاز صدرنشین کردند در حالی که تیم‌های کرمانی مس و مس سرچشمه نیز کرمان را با کسب 53 امتیاز در جایگاه دوم قرار دادند.

در این رده‌بندی شهر تهران با کسب 50 امتیاز به عنوان سومین میزبان برتر نیم فصل نخست لیگ یازدهم معرفی شد و شهر گیلان با کسب 35 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد تا خوزستانی‌ها با کسب همین تعداد امتیاز در مکان پنجم بایستند.

این در حالی است که بوشهر با کسب 26 امتیاز رتبه ششم را از آن خود کرد، تبریز با کسب 23 امتیاز در مکان هفتم ایستاد و شهر مقدس قم که میزبانی دیدارهای خانگی صبای قم را بر عهده دارد با کسب 22 امتیاز در مکان هشتم ایستاد و شهرهای شیراز و البرز نهم و دهم شدند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول