اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری زاده:

8 هفته حمایت صبا را آسیایی می‌کند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: 26 هفته از لیگ یازدهم گذشته است اما برای ما هشت هفته پیش رو تا پایان این دوره لیگ حساس است و با حمایت بیشتر از سوی مسئولان و مردم استان قم قطعا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می‌کنیم.

8 هفته حمایت صبا را آسیایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ناصر بختیاری زاده در آستانه دیدار با با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به سئوالات خبرنگار فارس در قم پاسخ داد.

 

فارس: رقابت با تیم پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

جریان بازی به طور کامل در اختیار تیم صبای قم بود و نیمه نخست برتری کاملی نسبت به حریف داشتیم که در کمال تاسف پنالتی دقایق پایانی موجب شد تمام اندوخته‌های خود را به راحتی از دست بدهیم.

همان لحظه هم مشخص بود که پنالتی اشتباه است اما چه فایده که امتیازهای ما از دست رفت تا فرصت مناسبی برای رسیدن به مکان دوم جدول از دست بدهیم.

 

فارس: آیا حمدی‌نژاد روی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد؟

من لحظه به لحظه بازی را به دلیل حساسیت بسیار بالای آن همانند سایر همکارانم، بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه دنبال می‌کردم، به هیچ عنوان آن لحظه تقابل وحید حمدی‌نژاد با جواد کاظمیان خطا نبود و بعدا همه دیدند که داور چه اشتباه بزرگی انجام داد و ما را از دو امتیاز محروم کرد.

 

فارس: ذوب آهن اصفهان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ذوب آهن اصفهان تیم خوب و منسجمی است و از کادر فنی قوی و با اخلاقی بهره می‌برد، این تیم در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارد ولی در بازی رفت با خوش شانسی صبا را شکست داد، اتفاقی که دیگر اجازه نخواهیم داد در دیدار برگشت رخ بدهد.

 

*فارس: آیا ذوب آهن را می‌توانید شکست داده و راه صعود را هموار کنید؟

ذوب آهن اصفهان در این فصل خوب نتیجه نگرفته‌ و البته بعضی از هفته‌ها خوب کار کرده و خوب نتیجه می‌گیرد و در برخی دیدارها نیز از شرایط آرمانی دور است. به هر حال این بازی شش امتیازی است و برای پیروزی به اصفهان می‌رویم تا گام محکمی برای رسیدن به مدعیان بالای جدول برداریم و ان‌شاءالله کسب سهمیه آسیا برداریم.

انتهای‌پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول