اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل تیم مشهدی

هیئت فوتبال قزوین از صعود به لیگ برتر بازماند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با شکست مقابل فردوسی مشهد، از صعود به لیگ برتر بازماند.

هیئت فوتبال قزوین از صعود به لیگ برتر بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در ادامه هفته سیزدهم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با قبول شکست مقابل فردوسی مشهد جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دسته اول کشور را از دست داد.

در این دیدار که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با نتیجه نزدیک 4 بر 3 بازی را به حریف خود تیم فردوسی مشهد واگذار کرد.

نتیجه این بازی در حالی با شکست نماینده فوتسال استان قزوین همراه شد که تیم هیئت فوتسال قزوین در صورت پیروزی می‌توانست جواز حضور در دیدار پلی‌آف این رقابت‌ها را برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور کسب کند.

به این ترتیب تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با کسب 25 امتیاز علی‌رغم شایستگی با قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده‌بندی شانس حضور در دیدار پلی‌آف این رقابت‌ها را برای صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور از دست داد.

 

* سقوط آرش‌بتن به لیگ دسته دو

اما نکته تأمل برانگیز دیگر سقوط تیم آرش‌بتن قزوین به رقابت‌های فوتسال دسته دو باشگاه‌های کشور بود که البته از مدت‌ها قبل، این امر انتظار می‌رفت که صورت بپذیرد.

تیم فوتسال آرش‌بتن هم در تهران میهمان تیم استیل‌آذین بود که با توجه به شکست تیم ماکوجوان آذربایجان غربی در صورت پیروزی هم می‌توانست خود را در رقابت‌های دسته یک باشگاه‌های کشور نگه دارد و هم اینکه دیگر تیم همشهری یعنی هیئت فوتسال را راهی لیگ برتر کند اما در اقدامی عجیب از حضور در میدان رقابت صرف‌نظر کرد و تیم استیل‌آذین با این عمل ضمن کسب پیروزی 3 بر صفر به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها شد.

البته بازیکنان تیم آرش‌بتن در اواسط دیدار با ماکوجوان آذربایجان غربی هم بازی را نیمه‌تمام رها کرده بودند و مسئولان این تیم اجازه ادامه بازی را به بازیکنان خود نداده بودند.

به این ترتیب تیم آرش‌بتن قزوین هم با کسب هشت امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت و با سقوط به لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور روند ناکامی‌های خود در نتیجه‌گیری در لیگ را کامل‌تر کرد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پس از 14 هفته رقابت در گروه شمال با صعود تیم‌های شهرداری تبریز و استیل‌آذین تهران به پایان رسید.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول