اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان:

حریفان لرستان در جام جهانی فوتسال دانش‌آموزی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: با اعلام رسمی ISF فدراسیون جهانی دانش‌آموزی و با انجام قرعه کشی، گروه تیم لرستان نماینده ایران در دور اول جام جهانی فوتسال مدارس مشخص شد.

حریفان لرستان در جام جهانی فوتسال دانش‌آموزی مشخص شدند

علی قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتسال دانش‌آموزان، لرستان نماینده ایران در گروه A  این مسابقات جای گرفت، که در این گروه تیم‌های سوئد، مجارستان، بلژیک (بخش فرانسوی‌نشین)، کرواسی، فرانسه و گواتمالا نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: در گروه دیگر تیم‌های اوکراین، رژیم اشغال‌گر قدس، بلژیک (بخش آلمانی‌نشین)، هلند، برزیل، کوزوو و ترکیه حضور دارند، که رقابت‌های دور گروهی از روز شنبه 8 آوریل 2012 برابر با 19 فروردین 1391 در آنتالیای ترکیه آغاز می‌شود.

قربانی در ادامه متذکر شد: لرستان پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دانش‌آموزی به عنوان نماینده ایران که تنها در بخش پسران شرکت می‌کند، به این مسابقات اعزام می‌شود و تمرینات منظم این تیم از روز یک‌شنبه هفتم اسفندماه زیر نظر داود حسنوند آغاز شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول