اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری:

تیم فوتسال وحدت ساری با مشکلات مالی مواجه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری مهینی گفت: تیم وحدت ساری با توجه به کمبود امکانات باشگاه و مشکلات مالی نتوانسته امتیازات لازم کسب کند.

تیم فوتسال وحدت ساری با مشکلات مالی مواجه است

شادی مهینی درآستانه بازی تیمش برابر صنعت نفت نوین آبادان در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: باید از میزبانی خود در برابر این تیم نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه پس از دو هفته استراحت در نیم فصل دوم بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند، خاطر نشان کرد: سه بازیکن جدید در نیم فصل دوم در تیم فوتسال وحدت ساری برای تقویت تیم در نیم فصل دوم جذب شد.

سرمربی وحدت ساری تصریح کرد: در نیم فصل نخست تیم به آن صورت خوب ظاهر نشد و باید هر طوری که شده ناکامی تیم در کسب نتایج در نیم فصل دوم توسط بازیکنان جبران شود.

وی یاد آور شد: با همه مشکلاتی که تیم در مسائل مالی داشت، بازیکنان و کادر فنی حق و حقوق خود را دریافت نکردند.

سرمربی تیم فوتسال وحدت ساری خاطر نشان کرد: بازیکنان به خوبی می‌دانند که تیم وحدت ساری تنها نماینده فوتسال مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است که باید هر طوری شده سهمیه این تیم در لیگ کشور حفظ شود.

مهینی در پایان افزود: مدیرت باشگاه باید طوری برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی در سطح شهر کند تا در بازی‌هایی که میزبان حریفان هستیم تماشاگران برای تشویق تیم در سالن سید رسول حسینی ساری حضور یابند.

به گزارش فارس، تیم وحدت ساری از هفته دهم و نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور فردا در سالن ورزشی سیدرسول حسینی میزبان تیم صنعت نفت نوین آبادان است.

تیم وحدت ساری هم اکنون با 9 امتیاز در رده هفتم جدول 10 تیمی این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول