اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

مشارکت بالا‌ و حداکثری مردم یزد در انتخابات / حماسه‌ای به یادماندنی در کویر ایران ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: مشارکت مردم در استان یزد به ویژه شهرستان بافق حداکثری است.

مشارکت بالا‌ و حداکثری مردم یزد در انتخابات / حماسه‌ای به یادماندنی در کویر ایران ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، غلامحسین دشتی عصر امروز در حاشیه بازدید از تعدادی از حوزه های اخذ رای در شهرستان بافق اظهار داشت: صف های طولانی مردم ولائی بافق در حوزه های اخذ رای حکایت از این نکته دارد که تبلیغات گسترده و همه جانبه بیگانگان، راه به جایی نبرده و مردم پیروز انتخابات هستند.

وی افزود: خوشبختانه در لحظات اولیه رای گیری اکثر حوزه ها در شهرستان بافق با استقبال پرشور و گسترده مردم روبرور بوده است.

دشتی خاطرنشان کرد: آمار ارائه شد حکایت از حضور پرشور مردم به ویژه مردم بافق در انتخابات دارد.

دشتی عنوان کرد: این صفوف نشان می دهد که تبلیغات گسترده و همه جانبه بیگانگان، راه به جایی نبرده و مردم پیوسته دوستدار نظام، حافظ ارزشهای والای انقلاب و در خط رهبری هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات ابعاد مختلفی در داخل و خارج از کشور دارد چرا که هرجا مردم حضور داشته باشند پیروزی وحدت و همدلی وجود دارد و انتخابات نماد آشکار حضور بوده و نشان دهنده حمایت مردم از نظام است.

وی افزود: در منطقه چشم امید بسیاری از ملتها به ایران است چرا که ما مردم سالاری دینی را تجربه می کنیم و الگوی کشورهای دیگر هستیم.

با توجه به استقبال گسترده مردم و حضور آنها در پای صندوق‌های رای احتمال تمدید زمان هم وجود دارد ولی مردم باید رای خود را در نخستین فرصت به صندوق‌های رای بیاندازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن تشکر از حضور و بصیرت مردم استان به خاطر این حضور گسترده گفت: از مردم عزیز بافق که همیشه بیشترین شرکت را در عرصه های مختلف از جمله انتخابات داشته اند، صمیمانه تشکر می کنم و دعوت می کنم در این انتخابات که پیش از آنکه یک امر اجتماعی باشد یک امر عبادی است، با حضور خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخاراتشان بیافزایند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول