اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

مشارکت حداکثری مردم غیور ماهشهر ‌‌در پای صندوق‎های رأی‌

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از مشارکت حداکثری مردم غیور ماهشهر ‌‌در پای صندوق‌های رأی‌ خبر داد.

مشارکت حداکثری مردم غیور ماهشهر ‌‌در پای صندوق‎های رأی‌

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: حضور پرشور، با نشاط و همه‎جانبه و مشارکت حداکثری ملت غیور و حماسی ایران اسلامی در پای صندوق‎های رأی در روز 12 اسفند همانند حماسه 22 بهمن، باعث انسجام و وحدت، دلگرمی و شادابی مردم شده و دشمنان را ناامید و شکست خورده خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز رسانه‎های غربی بر طبل تحریم و عدم شرکت مردم می کوبند و همه سناریوهای خود را برای ناامیدی و سستی مردم قرار داده اند و به این وسیله قصد دارند با جنگ روانی روحیه ملت را تضعیف کرده و از این رو فشارهای اقتصادی و نظامی خود را افزایش دهند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری خاطرنشان کرد: هیچ شکی نیست که این بار نیز مردم ما با درک وضعیت سیاسی و خارجی کشور که دشمنان با تمام توان ما را تحریم می‌کنند از این امتحان و آزمون هم سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما بوده که با دقت و مطالعه کافی در راستای شناخت نامزدها، بهترین و اصلح‎ترین فرد را انتخاب کرده و وارد مجلس کنیم و امیدواریم با وارد کردن چنین افرادی به مجلس بتوان بیش از پیش در راستای عمران و آبادی مناطق مختلف کشور کوشید.

حیاتی ادامه داد: باید با انتخاب خود اصلح‌ترین را وارد کار و عمل کرد.

وی ادامه داد: شعب اخذ رأی در شهرستان تا ساعت 11 در حال کار و اخذ آرای مردم بوده و به محض بستن صندوق‌ها و پایان مهلت رأی‌گیری، آرای مردم این منطقه در شعب مختلف منطقه شمارش می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول