اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

مشارکت حداکثری محبوبیت نظام را به رخ می‌کشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس محبوبیت نظام را به رخ جهانیان می‌کشد.

مشارکت حداکثری محبوبیت نظام را به رخ می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدیوسف شاکری پنج‌شنبه‌شب در دومین جلسه شوراهای عالی نخبگان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور گسترده مردم به فضل خدا در انتخابات این دوره دشمن‌شکن است.

وی افزود: با توجه به توطئه‌ها و تحریم‌های روزافزون دشمن نسبت به جمهوری اسلامی مردم ما نیز وظیفه بیشتری برای حضور در صحنه‌های مختلف احساس می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: اوج این حضور را در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور مشاهده کردیم که به اذعان همه تحلیل‌گران نسبت به سال‌های گذشته بسیار باشکوه‌تر برگزار شد.

شاکری تصریح کرد: مردم بار دیگر با برگزاری انتخاباتی پرشور به استکبار جهانی ثابت خواهند کرد که ملت ایران اسلامی لحظه‏ای از اهداف و آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی و پیروی محض از ولی امر مسلمانان دست بر نخواهند داشت.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: راهبرد دشمن در این دوره از انتخابات حضور حداقلی مردم است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه حضور حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به همه بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت ورزش استان خاطرنشان کرد: در ورزش استان باید سند توسعه ورزشی مشخص و عقب‌ماندگی علمی در این حوزه رفع شود.

وی اضافه کرد: باید با تغییر نوع نگاه به مسائل در این حوزه، نگاه‌ها به صورت راهبردی و استراتژیک باشد.

به گفته فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی ضعف در وحدت و تمرکز مدیریت در حوزه‌های ورزشی استان جزو دغدغه‌های موجود است.

شاکری تصریح کرد: باید با تلاش و اراده جمعی سعی در رفع چنین دغدغه‌هایی کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی ایجاد کانون‌های مورد نیاز برای توانمندسازی و سازماندهی به صورت مبتکرانه را از جمله راهکارهای حل این دغدغه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول